Jump to content
  • 0

[HELP] Problima Me Ta skills Ton Char's


necroxaxa

Question

lipon pedia ani3a enan server (interlude) kai p.x kaneis orc tyrant.den exei to zealot..to ud tou kai to war frenzy..kai den 3erw k egw se allous chars ti pezi..pws ginete na to fix auto..; kanw ena modify sto post..lpn ani3a twra to navicat piga character_skills kanw Find to zealot..+ ta alla skills p lew parapanw..kai den m bgazi tpt....8a to ektimousa an me voithagate poly..eyxaristw magkes..!!

Link to comment
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

sto character_skills logiko einai na min sta exei gt sto character_skills apothikeyonte ta skill poy exoyn pari oi char poy paizoyn ston server soy (esy exeis problime sto oti den ta pernoyn opote sto skill_trees)

pigene sto gameserver\data\stats\skills kai des sta arxia ayta an iparxi to zealot (gia na to bris eykola anikseta ola mazi me notepad++ kai kane eyresi se ola ta anixta arxia)

an yparxi prepi na pas sto skill_trees (sto navicat) kai na dis an yparxi ekei to zealot an yparxi apla tha prepei na balis tin id toy class poy tha mpori na to kani add (an den iparxi tha prepei na to grapsis olo xirokinita)

 

episis dokimase na ksana kanis instal to skill_trees mipos eixe kapio problima. h koita na to diorthosis an exei kapio problima

(me to notepad++ tha mporesis na to diorthosis sxetika eykola)

min asxolithis me ayto to pack kalitera (afoy exei tetia problimata sta skill skepsoy pio mesa ti tha ginete) entelos filika h simboyli gia na min pedeyese :)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

kita euxaristw p apadises...gt dn apadage kanenas alla ekana allh magkia...pira apo allo pack to skill trees kai sto pack data/stats/skills kai ta ala3a ola..k eginan ola mia xara.extos apo merika fix p 8elei p.x to soul breaker p lew se allo post...btw ty ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock