Rey-MAD Posted January 5, 2012 Posted January 5, 2012 Geia sas guys..Ekana mia gkafa sto pack mou kai ta skills dialithikan.. 8elw ena katharo fakelo skills apo data. thx Nomizw mono tis 3rd class Quote
0 l22expert Posted January 5, 2012 Posted January 5, 2012 kane compile to datapack kai parto apo eki Quote
0 Rey-MAD Posted January 5, 2012 Author Posted January 5, 2012 kane compile to datapack kai parto apo eki ok bro 8a try Quote
0 Dev Posted January 5, 2012 Posted January 5, 2012 Geia sas guys..Ekana mia gkafa sto pack mou kai ta skills dialithikan.. 8elw ena katharo fakelo skills apo data. thx Nomizw mono tis 3rd class Me to compile den tha luthei to problhma. Apla ksanakatevase to datapack tis l2j kai kane replace to palio skills folder me to katharo. Quote
0 Soula Posted January 5, 2012 Posted January 5, 2012 Simfono me ton Dev , Me ena aplo compike den prokite na ginei tipota To Replace einai i kaliteri lisi . Quote
Question
Rey-MAD
Geia sas guys..Ekana mia gkafa sto pack mou kai ta skills dialithikan.. 8elw ena katharo fakelo skills apo data. thx
Nomizw mono tis 3rd class
4 answers to this question
Recommended Posts