Jump to content

[GR][Help]Sxetika me ta gold bars...


LuckyStr1ke

Recommended Posts

Exw ena provlima me to economy system.

To .deposit / .withdraw command douleuei kanonika kai dinei gold bars.

Alla dn 3erw pws na valw sto shop na agorazeis me ayta...

Epsa3a to id twn gold bar kai otan to pataw sto game mou emfanizei allo 1 epipleon gold bar idio name alla diaforetikes plirofories apo kato...

Pws mporw na vrw to id twn "costum " gold bar mou?

Edw kai merikes foto. Ta 7 Gold bars einai ta kanonika pou pairnw apto .deposit command enw ta 113 apo to id 2807.

aaafq.jpg

aaa1bs.jpg

Link to comment
Share on other sites

Exw ena provlima me to economy system.

To .deposit / .withdraw command douleuei kanonika kai dinei gold bars.

Alla dn 3erw pws na valw sto shop na agorazeis me ayta...

Epsa3a to id twn gold bar kai otan to pataw sto game mou emfanizei allo 1 epipleon gold bar idio name alla diaforetikes plirofories apo kato...

Pws mporw na vrw to id twn "costum " gold bar mou?

Gia na milas gia custom gold bars prepei na ta evales esu o idios sto client sou ara des ti id tous evales.

Link to comment
Share on other sites

Gia na milas gia custom gold bars prepei na ta evales esu o idios sto client sou ara des ti id tous evales.

Den t evala egw sto client mou... itan etoima..

Pws mporw na dw ta id tous? :/

Link to comment
Share on other sites

Den 3erw pws na vrw to id tou costum gold bar..

Pathse ALT + G tha sou vgalei ena parathuraki se auto grapse Gold Bar kai tha sou deiksei ta ID tous.

Link to comment
Share on other sites

Pathse ALT + G tha sou vgalei ena parathuraki se auto grapse Gold Bar kai tha sou deiksei ta ID tous.

Pataw Gold Bar kai mou leei id 2807 kai molis to pataw mou vgazei gb apta alla ta axtista ...

Link to comment
Share on other sites

Na sou pw ligo esu pio apo ta 2 theleis na kaneis delete gt to exeis pedepsei polu to pragma enw ola einai ksekathara. Pes mou pio den theleis na exei o server auto pou leei 113 h auto pou leei  7 ? ?

Link to comment
Share on other sites

Na sou pw ligo esu pio apo ta 2 theleis na kaneis delete gt to exeis pedepsei polu to pragma enw ola einai ksekathara. Pes mou pio den theleis na exei o server auto pou leei 113 h auto pou leei  7 ? ?

Thelw na kanw delete to 113 kai na vrw to id apta alla p exw

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...