★★Webhosting Cheap & Stable ★★ Accept Paysafe

gmakhs

After a long search for a good hosting company(site) i found yours and from what i had heard, you provide very good services.

So i made my order!

For some reason the host take too long to setup and when it finaly installed we had problems with connecting the domain.You told us to change nameservers to **.**.** but your partner told us to change them to Cloudflare.

Also we "lost" you for a period of time, live support ? never online

tickets ? you answered us after 2 days

we also tried to contact you by phone but this didnt worked neiter.

Finnaly a friend of mine have ordered a VPS to host a minecraft server and you deleted the SSL communication "plugin" and we werent able to connect.

Asking our money back .. you called us lyiers and that the server was up, after 3 days of downtime (i dont know what this mean to you but to me it means no people and no trust to OUR service) you told us that the server was allright and we caused the problem using inapropriate software. INFO: All this server had was : Java 7u13 , MinecraftTekkit Server.

Thats all i got to say thanks for your time

-nikarasprotos

After a long search for a good hosting company(site) i found yours and from what i had heard, you provide very good services.

So i made my order!

For some reason the host take too long to setup and when it finaly installed we had problems with connecting the domain.You told us to change nameservers to **.**.** but your partner told us to change them to Cloudflare.

Finnaly a friend of mine have ordered a VPS to host a minecraft server and you deleted the SSL communication "plugin" and we werent able to connect.

Asking our money back .. you called us lyiers and that the server was up, after 3 days of downtime (i dont know what this mean to you but to me it means no people and no trust to OUR service) you told us that the server was allright and we caused the problem using inapropriate software. INFO: All this server had was : Java 7u13 , MinecraftTekkit Server.

-nikarasprotos

bad boy ;$

Good review 1

mages min kai parete apo ayto webhost h vps h dedi ola einai psema exei 3-4 dedicated kai poulaei mono vps h webhosting h etairia einai apath ama den me pisteuete twryste kai allous... Episys mia apodyxy akoma ypoty8ete exei cisco routers deite edo ti cisco exei http://whois.domaintools.com/sovahost.com deite ta  DNS ti lene................................

Good review 2

Αν θελετε να ανοιξεται lineage server για κανεναν λογο μην παρετε απο την sovahost με τα vps ο σερβερ θα κολλαει συνεχως.

Good review 3

@gmakhs THIS IS THE 1ST TIME I DID WRONGE CHOOSING A COMPANY

FIX MY Ded OR YOU GIVE MONEY BACK It's the last time i log in maxcheaters to find you !

Good review 4

So i made my order!

-nikarasprotos

Good review 5

reseller ειναι η εταιρεία ! δεν έχει δικά τς pc.αυτο , αυτόματα σου δείχνει οτι δεν υπάρχει περιπτωση full support διότι δεν εχουν στα χέρια τους τα pc!

Opos blepo exeis kanei mia episinapsi apo reviews pou exoun ginei i opoia den einai antikimeniki mias pou exeis dialexi sigkekrimena reviews.

Oso afora ta parapano reviews tha ithela na prostheso oti den eythinomaste gia opoiodipote kakoboulo logismiko kanete install ston server sas kai tis epiptoseis aytou. Phone Support prosferoume mono an exete prenium support

Opos blepo exeis kanei mia episinapsi apo reviews pou exoun ginei i opoia den einai antikimeniki mias pou exeis dialexi sigkekrimena reviews.

Oso afora ta parapano reviews tha ithela na prostheso oti den eythinomaste gia opoiodipote kakoboulo logismiko kanete install ston server sas kai tis epiptoseis aytou. Phone Support prosferoume mono an exete prenium support

Da den eixe kai kanena kalo , mono ena pou einai apo supporter s xD

isos prepei na psaxeis kalitera :) den peirazei kalo einai na yparxei diafania :) an kai poli paraponionte xoris na exoun apolito dikio ;) trolls.. haters :D

Den Ginete re Agori mou OSOI PERNOUN SOVAHOST na sou paraponiounte....DEN GINETE OLOI NA EINAI HATERS SOU!

kalispera tupac :) opos eipa mou aresei na yparxei diafania alla an pisteyeies oti einai oloi kai exeis apodeixeis gia auto  perimeno na tis deixeis edo kai na  peis apo pou to simperanes oste na xerei kai o kosmos

re file ine kamia 20 atoma pou exoun provlima les na milame oloi mazoi kai na leme ..

"e mlka grapse esi ayto ctr+v kai meta tha grapsw egw ayto ctr+v kai qq"

SKEPSOY

So i made my order!

-nikarasprotos

νοτινγ ελσε

Τοσο χαλια? Ειχα την εντυπωση πως ηταν αξιοπιστη εταιρια και την ειχα προτεινει σε εναν φιλο.

Τοσο χαλια? Ειχα την εντυπωση πως ηταν αξιοπιστη εταιρια και την ειχα προτεινει σε εναν φιλο.

με 1 pc για vps και ενα pc για webhosting περιμένεις αξιοπιστία ?

με 1 pc για vps και ενα pc για webhosting περιμένεις αξιοπιστία ?

Δεν γνωριζα για τον εξοπλισμο, απλα ειχα δει διαφορους σερβερ να λενε `hosted at Sovahost`.

Δεν γνωριζα για τον εξοπλισμο, απλα ειχα δει διαφορους σερβερ να λενε `hosted at Sovahost`.

reseller ειναι η εταιρεία ! δεν έχει δικά τς pc.αυτο , αυτόματα σου δείχνει οτι δεν υπάρχει περιπτωση full support διότι δεν εχουν στα χέρια τους τα pc!

ayti tin stigmi i eteria exei  16 machine apo 64 gb ram opou hostaroun ta vps kai pano apo 30 dedicated . to shared hosting einai se 4 servers apo tous opoious o enas eixe problima kai eixes ki esy me to site sou. to na katigoris kai na les gia pc ktlp xoris kan na xereis i na exeis apodixis einai apla paparologia ;)