کє©яєŤ™ Posted October 31, 2011 Posted October 31, 2011 Από που και ως που θα ανοίξεις ένα project δικό μας εσύ? Έλα παναγία μου, θα τρελαθούμε τελείως. καλα και εσεις που ξανα ανοιξατε το δικο σας project ειδαμε που κατελειξε.Τελος παντων,δεν πιστευω οτι θα εχει επιτυχια και αν ξανα ανοιξει. Quote
eimaiy0 Posted November 2, 2011 Author Posted November 2, 2011 Mages egw 9a ton aniksw mia se beta kai meta oti goustarete eseis.. Quote
Sirocco Posted November 2, 2011 Posted November 2, 2011 Οχι δεν τον θελουμε , ουτε των ξερουμε. Quote
eimaiy0 Posted November 2, 2011 Author Posted November 2, 2011 Οχι δεν τον θελουμε , ουτε των ξερουμε. wraia min mas prizeis an dn 9es kantin apo dw... Quote
Sirocco Posted November 3, 2011 Posted November 3, 2011 wraia min mas prizeis an dn 9es kantin apo dw... Μαθε ορθογραφια πρωτα και μετα απαιτησε κατι. Κρεας Quote
Justice Posted November 3, 2011 Posted November 3, 2011 wraia min mas prizeis an dn 9es kantin apo dw... Για πρόσεχε πως μιλάς. Επίσης τι είσαι εσύ για να ανοίξεις τον ''παλιό'' DeathWhisper? Μήπως είσαι ο Frank ή ο Versus? Για μένα μην κάνεις τον κόπο να ανοίξεις καν σέρβερ. Quote
eimaiy0 Posted November 3, 2011 Author Posted November 3, 2011 Για πρόσεχε πως μιλάς. Επίσης τι είσαι εσύ για να ανοίξεις τον ''παλιό'' DeathWhisper? Μήπως είσαι ο Frank ή ο Versus? Για μένα μην κάνεις τον κόπο να ανοίξεις καν σέρβερ. Nai officer..eidame kai tn douleia tous..alla tespa..afou to eipes esi GOD tha to skeftw.. Quote
Seamless Posted November 13, 2011 Posted November 13, 2011 Eimaiyo den 3ekinas kana allo pexnidaki kai ase ta magagerilikia gia server etc. Quote
Recommended Posts