Cant Install CT1 Y_Y`

DeathSoldier

Well after 16 hours of downloading .. my data2.cab file have a problem or something like this ..

I downloaded the client from fileplanet.com

All the other files work great only this .. it pops out this problem when i try to extract it ..

-----------------

Extracting to "C:\Documents and Settings\L2 Account\Local Settings\Temp\"

Use Path: no  Overlay Files: yes

Extracting data2.cab

bad CRC 05df60a8  (should be 7b020c92)

Warning: the size of the extracted file (4008308034) does not match the uncompressed size (4008307421) recorded in the zip file

--------------------

Any solution?, i cant wait 16 more hours >.<  <_< plx help meh!

:angry: :( :( 

Any other site that i can download it with a good speed plus a download manager so i can stop it and start it again from where i stoped it ...

plus when i open it with rar .. it says something about the signatures bytes required ..

Download an older version of winzip or winrar (but i think that it worked for me with an older version of winzip).Or if it doesn't working again,download it from here

http://www.gamershell.com/download_22214.shtml

I download kamael from gamershell and i extract it without any problem with the newest version of winrar.

Hmm ye gamershell pwns for download im downloading with really hight speed but .. well do you have any good download manager cus i cant leave it open whole night..

Ntax to apofasisa more gia ola iparxei proti fora exalou den nomizo na pa8ei me tipota na to afiso ena vradi .. giati epitelous 8elo na paixw :)

ante ta leme 8a to afiso na katebazei bb!

kai gt na to katebaseis apo ekei .. k na mhn kanesi copy to c6 k na pathseis to updater k na to katebasei .. egw etsi to ekana k ola ok einai ...

to updater se emena paei poly arga :/ etc katevasa kai to interlude alla dn douleve (kai m pire 3 MERES me syndesh 1024kbps Conn-x)

lol >.<

tora exo vali apo gamershell .. as elpisoume na min pa8ei tpt kai na katebei oloklirotika kai mia xara :>

Re file mh fobasai ta pc dn pa8enoun tpt..Egw to afinw sxedon ka8e brady kai botarei  :P

Gamershell ftw!!Katebazei poly pio grigora apo fileplanet..Opote s proteinw na to katebaseis apo kei.

hdh to katevazw kai einai sto 4% :P paei ligo arga gt einai alla 2 PC sto internet (spiti me wireless router 1 PC sto magazi t patera m akrivws apo katw kai allo 1 ston apenanti p moirazomaste to Internet FFS & 3 LOL)

p.s.

8a... $%!#@% to PC  >:( >:(

Re file mh fobasai ta pc dn pa8enoun tpt..Egw to afinw sxedon ka8e brady kai botarei  :P

auto einai ti 8a kanw EGW sto pc HeHeHeHe  :-X

FilePlanet POTE TWN POTWN einai kanonas autos. Gamershell ftw , free ola, panta dia8esima se megales taxythtes

apo kei exw katevasei ola ta clients...

Den ixera, den rotaga hahah :P

ntax apo do kai pera 8a katebazo apo kei an kai einai ali8ia ..

xrhsimopoiousa fileplanet gia to download manager tou .. alla tora mee to getright pro kano foveri doulia apo gamershell ftano sxedon 25% perisoteri taxitita apo fileplanet kai an stamatisei to pc apo8ikeuete me to getright pro opote ime GG

thx paides!

Btw rixte kai ena lock :)

thnx p me 8ymises kai to GetRight gia ta downloads ;D alla twra einai arga nomizw :(

GN pros twra kai 8a afhsw to laptop olh nyxta :P

LAPTOP?Kai 8a to afisis oli nixtA?AAA :panic: :panic:

To proi pou 8a siko8is ftiaxe kai kana augoulaki panw tou an den exei pari idi fotia ;D

Ta laptop den einai katevastiria brooo 8a psi8i ;D