Jump to content
  • 0

[Help] Stats


MissP1nKStyle

Question

Pedia Ligo Help Sas Parakalo!!!

pos mporo na ftia3o ta stats mias armor wste gia na doulepsoun ta stats na prepi na foraei olo to set !!!

Kai pou mporo na kanw edit ta stats tis major arcana gia na katevaso to casting .

pliz help :))

Link to comment
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Pas ston server, patas alt G, grafeis Major Arcana, patas search skill, vriskeis to ID tou skill(prosexe na vreis to sosto gt iparxoun polla px Major Arcana PvP) esu 9es to Major Arcana Robe,

nai omos ekei den leei tpt gia casting enw i armor idi dinei 1300 casting speed !!!

Pas ston server, patas alt G, grafeis Major Arcana, patas search skill, vriskeis to ID tou skill(prosexe na vreis to sosto gt iparxoun polla px Major Arcana PvP) esu 9es to Major Arcana Robe, meta pas data/stats/skills analoga me to ID tis armor anigeis to antistixo skill kai to kaneis edit

 

Oso gia ton iliako eine asxetos gt apo eki pou se estile mporeis na editareis mono ta stat tou main kai oxi olou tou set,

 

PS: den iparxei provlima me tin major arcana ektos kai an kapios tn exei pira3ei, to pack to ekanes esu compile? an nai ti eine?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Kane me add sto msn funkerman@hotmail.gr

 

Από το να ζητάτε βοήθεια στο ΜΣΝ, βάλτε εδώ μέσα τα stats της άρμορ σας, να σας πούμε τι κατεβάζεται!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

to provlima einai oti otan di8o dinei 2100 casting speed  me boss jewels kai tattoo

 

Nai, ama den foras ka9olou armor, otan apo ka9olou foras mia robe, dini poli perisotero casting speed gt nenergopiounte ta passive skills kai kapia buffs, gt gia na doulepsoun xriazetr na goras robe parts, den 3ero an katalaves

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...