lokisdio Posted March 16, 2008 Posted March 16, 2008 geia sas...mprabo gia tin selida sas... telos panton sto thema mas. re elleos exo katebasei to new gmshoppou exete ftiaksei ala dn ksero pws na to peraso mporei kanis na boithisi??? thelo aples odigies... thx kai an thelete sas parakalo kanete me add sto msn,aspidos@hotmail.com
0 Stefoulis15 Posted March 16, 2008 Posted March 16, 2008 Ti Pack exeis?? Poio GM Shop Katevases?? An m peis Mporw na voi8isw.. tora m einai ligo diskolo..!
0 argy Posted March 17, 2008 Posted March 17, 2008 bazeis to data file mesa ston gameserver data ke ta spl mesa sta spl sto spl sou lei to id tou gmshop gia na patisis //spawn ke to id ke meta kanis apo navikat execute batch file tora ma exei eror den xero ti ftei
0 Stefoulis15 Posted March 17, 2008 Posted March 17, 2008 geia sas...mprabo gia tin selida sas... telos panton sto thema mas. re elleos exo katebasei to new gmshoppou exete ftiaksei ala dn ksero pws na to peraso mporei kanis na boithisi??? thelo aples odigies... thx kai an thelete sas parakalo kanete me add sto msn,aspidos@hotmail.com loipon koita, pare ton fakelo Merchant Pou logika 8a exei mesa.... kai antikatestise ton me ton fakelo merchant p exei mesa to pack... meta, anoikse to navicat. pigene stin l2jdb kai pata panw tis deksi klik kai execute batch file vale ta arxeia sql *ena ena* an se ka8e sql s leei Imported Succesfully eisai gg! meta mpes ston server sou kai kane //spawn *kai tin id tou gm shop* P.S: i id tou gm shop einai to onoma tou arxeiou p einai ston fakelo merchant :P
0 lokisdio Posted March 17, 2008 Author Posted March 17, 2008 to onoma pou exo sto rar file einai By_CaLeSty___BRABUS__Gm-Shop_Full_.rar
0 Goldefinger Posted March 19, 2008 Posted March 19, 2008 stefouli afou den sou eipe poio pack exei pos k alakses gnomi k mporeis na to voithisis ;)
0 Stefoulis15 Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 stefouli afou den sou eipe poio pack exei pos k alakses gnomi k mporeis na to voithisis ;) e afou eida oti dn ton voi8aei kaneis :P eimai kalo paidi kata patos :P
Question
lokisdio
geia sas...mprabo gia tin selida sas...
telos panton sto thema mas.
re elleos exo katebasei to new gmshoppou exete ftiaksei ala dn ksero pws na to peraso
mporei kanis na boithisi???
thelo aples odigies...
thx kai an thelete sas parakalo kanete me add sto msn,aspidos@hotmail.com
6 answers to this question
Recommended Posts