Jump to content
  • 0

[HELP]me to name ton npcs


thanasis1416

Question

Geia sas MXCs EXO ena prob me ta name ton npcs ston server mm prospa9o na ta allakso(shift,edit npc) alla tpt to name parameni idio 9a 9ela na mm pite pos mporo na ta allakso prospa9isa na mpo sto html arxio ton npcs alla den leei pou8ena to name tous gia na to allakso euxaristo polu gia sas!! ::) 8)

Link to comment
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Geia sas MXCs EXO ena prob me ta name ton npcs ston server mm prospa9o na ta allakso(shift,edit npc) alla tpt to name parameni idio 9a 9ela na mm pite pos mporo na ta allakso prospa9isa na mpo sto html arxio ton npcs alla den leei pou8ena to name tous gia na to allakso euxaristo polu gia sas!! ::) 8)

το κάνεις edit, το διαγράφεις και μετά ξανα spawn.
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Poli eukolo file m gia na kaneis grigores douleies. pas sto Navicat(Database s) kai vriskeis to template NPC mpeneis mesa pas teleutaia selida exei ta custom npc p exeis valei esi dld kai ekei p leei NAME ein to name t npc kai ekei p leei title ein o titlos dld auto p 8a grafei panw apo to name...

 

Υ.γ: ta npc s mporei kapoia i ola na ein sto custom_npc :D

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Poli eukolo file m gia na kaneis grigores douleies. pas sto Navicat(Database s) kai vriskeis to template NPC mpeneis mesa pas teleutaia selida exei ta custom npc p exeis valei esi dld kai ekei p leei NAME ein to name t npc kai ekei p leei title ein o titlos dld auto p 8a grafei panw apo to name...

 

Υ.γ: ta npc s mporei kapoia i ola na ein sto custom_npc :D

fxaristo re file ime vlkas pos den to skeftika
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock