Jump to content

[Share] Download New Gm Shop Full + Dynasty Armors & Wepons !!!


Recommended Posts

re paidia pos mporo na epe3ergasto to gm shop px. na alla3w tis times kai kati ligo asxeto pos vazw ti 8a pernei oi nikitria omada apo ta tvt events?

Afto 8a to kanis me fileedit analoga m to client tou l2 p exis. An 8es help stile pm ston thread poster
Link to comment
Share on other sites

 re paidia pos mporo na epe3ergasto to gm shop px. na alla3w tis times kai kati ligo asxeto pos vazw ti 8a pernei oi nikitria omada apo ta tvt events?

 

To ftiaxneis analoga me to client pou exeis :P

Link to comment
Share on other sites

Orea ta ipan ta paidia k mpravo s alla re file pes mas k gt eine afto gia inderlude gia kamael gt....

-1 apo emena gt meta apo poso kairo dn ekane edit to tittle...

 

Xipniste Gamoto Imerominia Pou Ftiaxtike To Npc Den Exi Sxesi Me Gracia Part2 Den Simpiptoun Kiolas Imarton Pia Kai Gia Interlude Ine Anixte Ligo To Mataki Sas Kai Diavaste To Topic An Sas Endiaferi Imarton Exo Vare8i Na Milao Gia To Idio Npc Edo Kai Toso Kairo Me Kanoun Asxeti Add Na Me Rotisoun Asxeta Pragmata Dld Eleos Pia...

 

O Allos Me Ekane Add Na Mou Pi An Mpori Na Grapsi To Name Tou Sto Npc... :-\ :-\ :-\

 

Kai Oso Gia To -1 Min To Sxoliaso Kan Asto...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Loipon to sigkekrimeno gmshop einai apo ta kalitera pou exw dei.APLA exw ena problem....isws einai provlima tou gmshop

 

 

Sta items otan einai na agorasw soul ores kai vazw posothta 500 p.x. ektos oti kostizei 150kkk mou grafei You will be banned kai kati teoia kai me petaei eksw...mporw na to fixarw kapws>?>>>

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

File mou CaLeSty wreo to GM Shop sou.Katebasa to GM Shop me thn Dynasty alla exei 2 bug.An pas na agoraseis S Grade Crystals, kai agoraseis 1k kai meta ta pouliseis 8a pareis pio polla adena.Kai to otan pas na agoraseis Soul Ore, to 1 kanei 40kk  EleoC++ ?    an mporeis na ta fix kai na mas pareis kai ton tropo.Gia na ta fix kai emeis.   

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...