Jump to content
  • 0

[Help]PvP hero reward java code

Question

Posted

Gia sas pedia , thelw na me bohthisete se ena java code gia gracia final.....exw vri pola topic gia pvp hero reward ....dld me ta pvp na ginese hero mexri na psofisis....opws ipa kai prin vrika pola topic ala o code den doulevi..... tora den kserw an eine mono gia gracia final pou den doulevi ..... an bori kapios as m kani ena java code gia pvp hero reward....kai epidi mias pou kanw to topic afto an vri kanis h an bori na kani kai ena pvp color system episis gia gracia final...epidi oute afto den duleve.....thnx ;)

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

ela re boss...tha sou eine efkolo na mou stilis kai ena link gt exw psaksi koutsa strava... de boresa na vrw kati sto na me bohthaei....(aaaa egw alo katalava...oti iparxoun odhgh pos na kanis ena diko s code... tespa , egw kserw na pernaw code to provlhma eine oti thelw gia gracia final....epidi mou bgenoun error otan kanw build.. ) :S {ela re file mipos kses an iparxi kana topic na mas dixni pos boroume na kanoume to diko mas java code ?? h mono osoi kseroun apo java glossa eine??} thnx