eleospia Posted October 22, 2010 Posted October 22, 2010 Geia guys...Exw ena problem sto na ginw admin ston server pou eftiaksa..Den ekana compile me eclipse,aplws katebasa to datapack kai to gameserver tou l2jarchid..Ola kala anoikse o server,ekana login,paw na allaksw apo to characters sto navicat na to balw 100 to access level, allazw kai to access level apo accounts mipos ginetai tipota alla trixes...Epanerxetai pisw sto 0...Kamia idea?Thanks in advance!
0 ~Ge0rge~ Posted October 22, 2010 Posted October 22, 2010 filaraki :D kalos ir8es sto forum gt vlepw oti ise new 14 posts dld. stin l2jarchid o admin exei access level 1. ara vazeis 1..
0 larroukos Posted October 22, 2010 Posted October 22, 2010 kai ektws apo auto prepei o char sou na einai se restart otan allazeis ta access... kai meta pata start kai kalo liwsimo me admin!! :P
0 Panic* Posted October 22, 2010 Posted October 22, 2010 Exeis kanei to char , bgeneis entelws kai meta pas sto navicat > characters > Access Level > bazeis level analoga me to pack kai eisai etoimos sth sunexeia mpeneis m to char k eisai Admin
0 larroukos Posted October 23, 2010 Posted October 23, 2010 Exeis kanei to char , bgeneis entelws kai meta pas sto navicat > characters > Access Level > bazeis level analoga me to pack kai eisai etoimos sth sunexeia mpeneis m to char k eisai Admin Kai me aplo restart ginetai! apla preipei na pathsei restart na minei o char sto restart kai na anoi3ei to navicat -> characters -> Access level -> kai ta vazei enw o char einai se restart... meta pataei start kai egine!
0 eleospia Posted October 23, 2010 Author Posted October 23, 2010 Thanks guys..To lathos itan to access level..Exw archid kai ebaza 100 anti 1..Thanks!
0 Justice Posted October 23, 2010 Posted October 23, 2010 Thanks guys..To lathos itan to access level..Exw archid kai ebaza 100 anti 1..Thanks!
Question
eleospia
Geia guys...Exw ena problem sto na ginw admin ston server pou eftiaksa..Den ekana compile me eclipse,aplws katebasa to datapack kai to
gameserver tou l2jarchid..Ola kala anoikse o server,ekana login,paw na allaksw apo to characters sto navicat na to balw 100 to access level,
allazw kai to access level apo accounts mipos ginetai tipota alla trixes...Epanerxetai pisw sto 0...Kamia idea?Thanks in advance!
6 answers to this question
Recommended Posts