Jump to content
  • 0

[Help]GM shop/Trade Enchant items Error)


Prince*

Question

Hallo ipa an rotiso edw mpas kai kapios pio empiros mpori an help..

 

 

kathome kai ftiaxno ena gm shop pou poulai ta weapons xoris SA kai ena pou poulaei ta SA

to prob m einai oti an to weapon pou thelo na doso gia na paro kapio allo einai ++

den ginete trade theli an einai apoklistika +0 gia na work..

 

exo liosi sto pc mpas kai to vro alla den exo ales idees para to na rotiso edw..

 

elpizo na apantisete sintoma gt to xriazome :)

 

Thanks ek ton proteron..

 

Link to comment
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

na sou pw dokimases na xrisimophiseis multisell apo blacksmith of mannor??? gt an den kanw la8os otan tou dineis am +3 kai Gem me Crystal sou dinei pisw to weapon me SA +3.... kai ta multisell tou einai diaforetika exoun kapoia code parapanw 8a psa3w mia na brw to code kai 8a to post...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

na sou pw dokimases na xrisimophiseis multisell apo blacksmith of mannor??? gt an den kanw la8os otan tou dineis am +3 kai Gem me Crystal sou dinei pisw to weapon me SA +3.... kai ta multisell tou einai diaforetika exoun kapoia code parapanw 8a psa3w mia na brw to code kai 8a to post...

αν το εχουν φτιαξει ετσι αυτοι που εκαναν το pack

αυτο ειναι σε L2Off

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Vrika enan tropo tora tha ton dokimaso..

 

to class tou mammon to afini an to mulises dexi +item tote ftiaxnie na ikoniko multisell kai adari pali ta weapons +3 i oso sin einai

 

alla monos to class tou..

 

opote an ftiakso ta dika m items an ta exi o allos + tha tou tov gazi .. logika..

 

tora dokimazo :)

 

 

EDIT:

 

WORK!!!!!!!!!!!1

 

Lock topic molis akno to npc tha to share :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...