Jump to content

Dyes-Daggers


Recommended Posts

Geia sas re alania .Ekana ena search ala dn vrika kati. Poia pisteuete einai ta kalitera dyes gia tous daggers kai gt? Pisteuete i kathe fili thelei ta dika tis i oloi i daggers ta idia xreiazontai?

Link to comment
Share on other sites

Gia adventurer perissotero kai meta gia dark elf dagger.

Σε adventurer σε interlude θα βάλεις : +4 dex -4 con +4 wit -4 int

Σε ghost hunter σε interlude θα βάλεις : +4 wit -4 int γιατί τα υπόλοιπα είναι balanced :)

Link to comment
Share on other sites

Loipon tha valeis +4 dex - 4 str kai +4 con - 4 str.. episeis na min vazeis buffs berzeker spirit kai g. might, na vazeis g. shield

.. O daggeras de thelei p attack ektos an exeis skopo na farmareis kai oxi na paizeis pvp...

Link to comment
Share on other sites

Loipon tha valeis +4 dex - 4 str kai +4 con - 4 str.. episeis na min vazeis buffs berzeker spirit kai g. might, na vazeis g. shield

.. O daggeras de thelei p attack ektos an exeis skopo na farmareis kai oxi na paizeis pvp...

Το str επηρεάζει στο land rate των blows...

Link to comment
Share on other sites

Dn vazw pote greater might ala pada greater shield. Kai gia mena mega lathos na min vazeis ston dagger berseker gt borei na katevazei kapoia pragmata ala dinei speed kai at speed kai ti na tn kaneis ena dagger xwris speed kai at speed? Kai ti enweis to land rate tn blows re ci?

Link to comment
Share on other sites

Dn vazw pote greater might ala pada greater shield. Kai gia mena mega lathos na min vazeis ston dagger berseker gt borei na katevazei kapoia pragmata ala dinei speed kai at speed kai ti na tn kaneis ena dagger xwris speed kai at speed? Kai ti enweis to land rate tn blows re ci?

de kserw filos.. pistevo horis berz ego pados paizo kalytera de sou lew se servers x100 kai pano kai oute se low rates x4..  syinithos paizo se mid rates x30-x70 kai ekei pistevo oti o daggeras horis berz aksizei... exeis poly kalo def
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...