Jump to content
  • 0

[Help] Sovaro zitima me ta server machine mou


kapapa

Question

Geia sas!

Prosfata agorasa 2 idia server machine

Xaraktiristika :

-DDR3,1333,2GB Ram ATP x6

-Intel Quad Core Xeon L5530 (2.40GHz)

-Sata II 2x 320GB , 2x 1.5TB

-Internet Connection 1000mbs

-Microsoft Windows Server SBS PREM 2008 DSP

sinolikou kostos 8500E ! Opws katalavenete to poso einai terastio kai tr adimetopizw provlima me to setarisma tou server dioti trexei sto ena server machine alla dn kserw pws na tn kanw na trexei kai sto 2 tautoxrona.

An borite voi8iste me gt kai to poso p dapanisa einai megalo kai o server einai douleia enos xronou peripou gia na tn kanw full anti hack kai ola ta quest na douleuoun (l2off files, gracia epilogue):S

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

 

exeigise ti 8es akrivos na kaneis.. ligo pio analitika pesta mas gia to ti provlima adimetopizis akrivos

giati pires 2 pc? tetio kostos gia to tipota pistevo..

 

c = windows

d = l2server

e = sql data files

f = dql log files

g = backup

 

me 5 sklirous 8a eisoun ok k den nomizo na ixes kan lag..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

pira 2 server machine logo oti o server 8a einai like official kai 8a exei terastio lag me ena pc (an boune atoma), kai tr to ti 8elw lipon ta windows einai se ena disko opws les kai xrisimopoiw tous allous 3is gia tn l2server, sql files , log files , enas diskos gia to ka8ena kai to backup ginete se ksexoristo eksoteriko disko! lpn tr 8elw na pernei o server energeia kai apo to 2o pc xwris na vgainei 2os server. Dld otan prospa8isa na ton egatastiso kai sto 2o pc sto l2 m edixne 2 server ksexoristous. Egw 8elw na trexw tn idio server (mono bartz dld) sta 2 machines oste na exoun akoma megalitero xoro kai taxitites

Link to comment
Share on other sites

  • 0

den xero ean ginete afto pou les...

den xero ean mporis na kaneis afto pou les...

me to ena pc etsi mporis na sikosis k 3k players pistevo me 16GB ram

den xero tora ena mporis na valis sto ena pc ton login k ston alon ton server...

gia emena prosopika malakia pou agorases 2 pc :D

des prota pos 8a paei o server k meta anigese..

den mazevete etsi efkola o kosmos k as exeis k ton kalitero server k ta kalitera mixanimata..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

o server itan anoixtos apo germania x2(me 2.5k kosmo) name prosopika dn kserw friend m tn sikanan kai tr me parakalesan na kanw ena epilogue server na sikosw. Kai pisteua oti 8a xriazotan 2 server machine

 

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now


×
×
  • Create New...