Jump to content
  • 0

Koitaxte ligo


manos2864

Question

Loipon epeidi sto mxc den exei java code gia olympiada na mporeis na mpaineis mono me A grade armor/weapon/jewels.. i toulaxiston oxi sosto...p.x auto http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=148257.0 ektos ama to ftiaxoun... 8a sas zitousa na mou peite se poia site na pao na psaxo i toulaxiston poios to exei na mou to dosei!!!

Xrisimopoio L2Jserver epilogue (compile)

Link to comment
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Loipon epeidi sto mxc den exei java code gia olympiada na mporeis na mpaineis mono me A grade armor/weapon/jewels.. i toulaxiston oxi sosto...p.x auto http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=148257.0 ektos ama to ftiaxoun... 8a sas zitousa na mou peite se poia site na pao na psaxo i toulaxiston poios to exei na mou to dosei!!!

Xrisimopoio L2Jserver epilogue (compile)

sigoura to ebales sosta k dn litourgi?
Link to comment
Share on other sites

  • 0

sigoura to ebales sosta k dn litourgi?

nai.... to eipa kai se 2 paidia apo to mxc ta idia mou legane oti mallon to exo balei la8os... alla prospa8isan kai oi idioi meso tou teamviewer alla oute kai autoi ta kataferan

Link to comment
Share on other sites

  • 0

to java code den einai la8os aplos  den exei  ftia3ei kai  allo ena java code pou 8elei oste na min mporeis na diloseis me S kai pano ..

to java code ayto kanei to etsi mpeneis olympiad kai ama bgaleis to weapons sou i tin armor sou tin S den mporeis na tin foreseis pali..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

to java code den einai la8os aplos  den exei  ftia3ei kai  allo ena java code pou 8elei oste na min mporeis na diloseis me S kai pano ..

to java code ayto kanei to etsi mpeneis olympiad kai ama bgaleis to weapons sou i tin armor sou tin S den mporeis na tin foreseis pali..

ee auto einai la8os omos... gt leei oti ftiaxtike gia ena paidi to opoio i8ele ena code gia tin olympiada na epitrepete na mpaineis mono me A grade kai kato...... toulaxiston den uparxei kanenas tetoios code se ena allo site pou na exete brei?? toulaxiston peite mou ena site pou exei pollous tetoious code na pao na psaxo.....

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ee auto einai la8os omos... gt leei oti ftiaxtike gia ena paidi to opoio i8ele ena code gia tin olympiada na epitrepete na mpaineis mono me A grade kai kato...... toulaxiston den uparxei kanenas tetoios code se ena allo site pou na exete brei?? toulaxiston peite mou ena site pou exei pollous tetoious code na pao na psaxo.....

lol,

αυτό το code είναι πολύπλοκο,και δεν γίνετε συνήθως τζάμπα.

δεν υπάρχει τέτοιο site για το οποίο μιλάς/

Link to comment
Share on other sites

  • 0

lol,

αυτό το code είναι πολύπλοκο,και δεν γίνετε συνήθως τζάμπα.

δεν υπάρχει τέτοιο site για το οποίο μιλάς/

to 8ema einai oti idi exei ginei to sugkekrimeno code mono pou autos pou to ekane... den to exei fix... gt apla den mpainei sto mxc i den dinei simasia.... apo ti stigmi pou ftiaxneis kati koitas na einai prosegmeno kai sosto kai oxi na to paratas!! epeidi autos o code dimiourgi8ike gi auto to skopo... apla uparxei ena la8os...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...