Jump to content

Question

Posted

Pos mporo na balo stin olympiada na epitrepe mono a grade armor/weapon kai episis oloi oi crystal (b) (a) (s)grade na pouliounte 0 adena sta shop mono oi crystals oxi ola ta items....

**EDIT**

To 8ema me ta crystala lu8ike !! Tora mono to 8ema me tin olympiada xriazomai!!

8 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

gia thn olymada java code einai kapou ton eixa dei den 8imamai pantos gia ta crystals pas sto multisell tou gm shop h sto buylist tou.. analogos me ti einai... (ama exeis epilogue to pio pi8ano einai multisell)(enw interlude pio pi8ano buylist)

alla prosexe giati ama ta valeis 0 adena paizei na trone kick h jail oi players.. epeidh uparxei mia epilogh pou leei free items na pernei mono o gm... mesa sta config sou..

• 0
Posted

gia thn olymada java code einai kapou ton eixa dei den 8imamai pantos gia ta crystals pas sto multisell tou gm shop h sto buylist tou.. analogos me ti einai... (ama exeis epilogue to pio pi8ano einai multisell)(enw interlude pio pi8ano buylist)

alla prosexe giati ama ta valeis 0 adena paizei na trone kick h jail oi players.. epeidh uparxei mia epilogh pou leei free items na pernei mono o gm... mesa sta config sou..

nai ma ego den 8elo na ta agorazoun oi paixtes mou 0 adena ( mporei na min to edosa sosta na to katalabeis ) px kanoun ++ mia armor kai tous spaei ta crystala pou 8a prokupsoun na pane se ena aplo trader na ta poulisoun gia 0 adena omos xereis pos?

• 0
Posted

gia ta crystals sto navicat alazis se ena table dn 8imame akribos :P

k gia tin olympiada einai me java code kane searche prp na to exi to forum mas

• 0
Posted

nai ma ego den 8elo na ta agorazoun oi paixtes mou 0 adena ( mporei na min to edosa sosta na to katalabeis ) px kanoun ++ mia armor kai tous spaei ta crystala pou 8a prokupsoun na pane se ena aplo trader na ta poulisoun gia 0 adena omos xereis pos?

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

loipon 8a pas sthn navicat sto etcitem

8a kaneis search (ctrl+f) kai 8a psa3eis gia tous crystalous

pata to id tous (h to name tous)

einai auta edw... ->

1458	Crystal: D-Grade
1459	Crystal: C-Grade
1460	Crystal: B-Grade
1461	Crystal: A-Grade
1462	Crystal: S Grade

kai ekeipera pou sou leei price einai poso 8a ta poulane valto 0 esu... :)

• 0
Posted

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

loipon 8a pas sthn navicat sto etcitem

8a kaneis search (ctrl+f) kai 8a psa3eis gia tous crystalous

pata to id tous (h to name tous)

einai auta edw... ->

1458	Crystal: D-Grade
1459	Crystal: C-Grade
1460	Crystal: B-Grade
1461	Crystal: A-Grade
1462	Crystal: S Grade

kai ekeipera pou sou leei price einai poso 8a ta poulane valto 0 esu... :)

eisai apsogos :D thanks