Jump to content

Question

11 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Egw pistebw pws ola ginonte me java... Otidipote skefteis iparxei ena java code pou mporei na to ilopoihsei....

H java sigoura einai politimi alla distixos den tin katexo kala :P

Px : opws  exei bgei code gia na min forane oi Daggerades heavy... prin ligo kero legane pws den ginete...

Alla ola ginonte xD

• 0
Posted

ginete...apla.....dn 3erete...arketa

mono me java

kai ama ta 9es etoima na pas na ta codareis monos s

• 0
Posted

Ayto poy zitas diladi ena sygekrimeno class na exei ligotero kapia stats me kapio sygekrimeno oplo

den ginete by default. Ayto poy mporeis na kaneis einai na kaneis to tank na mhn mporei na balei bow.

Ri3e mia matia kai edw mipos se boi8isei: http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=115368.0

• 0
Posted

kr1n0s* bres esu to java code gia tous Daggerades  na min forane heavy kai 8a ftia3w egw to java code sto paidi na min forane ta tank bow

• 0
Posted

kr1n0s* bres esu to java code gia tous Daggerades  na min forane heavy kai 8a ftia3w egw to java code sto paidi na min forane ta tank bow

to exei dwsei idi o dleogr....

Kai pistebw pws na min forane oi tank bow den einai lisi... xD an gia ka8e problima pou eixame to liname me analogous tropou....

oue kai alimono mas... :P

Loipon to Java code de prepei na einia kpws etc?

An o activechar einai tank && foraei bow

tote ta stats tou miononte kata .....  h kata ...%....

Epidi opws proipa den 3erw kala tin glwssa tis java An mporei kapios nt tou to ftia3ei min kanw kanena la8os...

• 0
Posted

ginete...apla.....dn 3erete...arketa

Λοιπον εγω θα σου ελεγα να μιλας καλυτερα. Οταν ζητας κατι τουλαχιστον... Δεν πληρωνεις κανεναν για τις απαντησεις, δωρεαν τις προσφερουν τα παιδια.