Jump to content
  • 0

[HELP]GIA AKOMH MIA FORA..

Question

Posted

loipon prosfata agorasa to pack tou harpun..omws dn 3erw gt ala ta quests den doulevoun..kai sunepws den douleuei kai to noblesse..o server dn exei oute to java code na ginese noblese me 2 click panw se ena item..mipws epeidi o server exei scripts sta configs prepei na exw kapio epipleon programa?8a sas parakalesw na me help na fix ta quests i kapios na me help na egatasthsw to parapanw java code..min m dwsete guide gia na ma8w compile dn i3era,dn 3erw,kai dn skopeuw na ma8w... :)

15 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

loipon prosfata agorasa to pack tou harpun..omws dn 3erw gt ala ta quests den doulevoun..kai sunepws den douleuei kai to noblesse..o server dn exei oute to java code na ginese noblese me 2 click panw se ena item..mipws epeidi o server exei scripts sta configs prepei na exw kapio epipleon programa?8a sas parakalesw na me help na fix ta quests i kapios na me help na egatasthsw to parapanw java code..min m dwsete guide gia na ma8w compile dn i3era,dn 3erw,kai dn skopeuw na ma8w... :)

vale ton server ston c:\

afou les oti den doulevoun ta quests..

• 0
Posted

pernw caradines letter kanw sub..paw lvl 80..kanw to trito quest...kai paw caradine kai m leei you didnt meat the criteria kai kati ala tetoia :S

• 0
Posted

Otan trexeis ton gameserver soy bgazei kapio mynima error ?

Ta quest ta diabazei apo to arxeio gameserver/data/scripts.cfg

Ayto to arxeio yparxei ekei poy soy lew ?

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...