loipon prosfata agorasa to pack tou harpun..omws dn 3erw gt ala ta quests den doulevoun..kai sunepws den douleuei kai to noblesse..o server dn exei oute to java code na ginese noblese me 2 click panw se ena item..mipws epeidi o server exei scripts sta configs prepei na exw kapio epipleon programa?8a sas parakalesw na me help na fix ta quests i kapios na me help na egatasthsw to parapanw java code..min m dwsete guide gia na ma8w compile dn i3era,dn 3erw,kai dn skopeuw na ma8w... :)
OPENING ON MARCH 21 AT 18:00 GMT+1
Airin Server — a journey from the classic Chronicle 1 to the epic Chronicle 5, followed by a world merge with the Teon server.
We are creating a unique gaming experience where each era unfolds gradually. From your first steps to battles with epic bosses, from the importance of every equipment grade to the significance of every location.
Progressive Chronicles — your journey through history.
Limits:
1 client per person
Rates:
Epic drop chance: x1
Quest drop chance: x1
Raid drop chance: x2
Adena (dynamic): x3~ (x1 for high-level)
EXP\SP: x2-x3
Drop chance: x2-x3
Spoil chance: x2-x3
Quests A-grade: x1-x3
Quests S-grade: x1-x2
Welcome to Elmorelab.com!
Question
~Pants0*~
loipon prosfata agorasa to pack tou harpun..omws dn 3erw gt ala ta quests den doulevoun..kai sunepws den douleuei kai to noblesse..o server dn exei oute to java code na ginese noblese me 2 click panw se ena item..mipws epeidi o server exei scripts sta configs prepei na exw kapio epipleon programa?8a sas parakalesw na me help na fix ta quests i kapios na me help na egatasthsw to parapanw java code..min m dwsete guide gia na ma8w compile dn i3era,dn 3erw,kai dn skopeuw na ma8w... :)
15 answers to this question
Recommended Posts