Jump to content

Lineage2 Video????


N3m3sisGR

Recommended Posts

Gia sas exw ftiaxei ena video to exw valei sto youtube ala den einai san ta ala pou vlepw ta ala den kolane

Na kolage o pc m na elega enaxi ala einai poloi kenourgia

Katoi alo mipos xerei kaneis pos metatrepw to L2r video re kanoniko arxreio video?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

www.N3m3sisGR.co.cc

Link to comment
Share on other sites

File an katalava kala 8es na alaxeis tn morfi tou video pou travixes apo to game.Nomizw ayto dn ginete apla pare kapoio programa opws to MyScreenRecorder kai trava apo ekei video.Cyaz

Link to comment
Share on other sites

eixa psaksei pio palia gia programma wste na metatretpo to l2r se arxeio pou na paizei sto wmp alla den vrika kati...

o monos tropos pisteuw einai to fraps i ena paromio programma...

Link to comment
Share on other sites

basika pigene sto ddl2.com kai tha deis kapou kato deksia na exei ena search.. pata fraps kai prospathise na to breis spasmeno.. ama katafereis kai to breis spasmeno na trabas video tou l2 apo auto to programma einai polu xrisimo.. :D kai ama thes na epeksergazese ta video katebase kai to sony vegas.. einai poli aksiopisto :D.. gia paradeigma koita..

 

http://www.youtube.com/watch?v=2VxJX63A1Yg#GU5U2spHI_4

Link to comment
Share on other sites

basika pigene sto ddl2.com kai tha deis kapou kato deksia na exei ena search.. pata fraps kai prospathise na to breis spasmeno.. ama katafereis kai to breis spasmeno na trabas video tou l2 apo auto to programma einai polu xrisimo.. :D kai ama thes na epeksergazese ta video katebase kai to sony vegas.. einai poli aksiopisto :D.. gia paradeigma koita..

 

http://www.youtube.com/watch?v=2VxJX63A1Yg#GU5U2spHI_4

 

epidi den katalava xristo kai thelo kai egw na matho na ftiaxno video apo l2 kai na boro na ta vazo youtube pes to mia xana :/

Link to comment
Share on other sites

arxika tha psakseis na breis to fraps... apo to ddl2.com to site mporeis na to breis spasmeno... einai ena programma me to opio trabas apo opiodipote game video i pic... afou to katebaseis kai kaneis tis ruthmiseis me pio koumpi na trabas kai me pio na bgazeis foto.. auta tha apothikeuonte ston fakelo p exeis epileksei i sto c:/programm files/fraps.. ( tha einai megalo megethos ta video epeidei einai se analusi .avi kai tha pianoun 1gb ++ ) .. kai auta anagastika tha prepeis na ta fiaxneis me ena programma oste na alakseis to arxeio apo avi kai klp.. oste na pianei ligotero megethos to video kai na einai sta gousta pou thes.. kai eksigisa oti auto mporeis na to kaneis katebazontas pali apo to ddl2.com to sony vegas.. pou einai polu eksipiretiko i mporeis episis na ta fiakseis meso tou windows movie maker..

 

[sry pou den mporw na sou dosw ta link tous!!]

Link to comment
Share on other sites

gia to youtube na thumasai sti metatropi to arxeio na exei kataliksi toulaxiston flv.

Opote afou kaneis oti kaneis me to fraps, vres to programma ''sothink video encoder

for Adobe Flash'' k kaneis oti goustareis.

Psakse se kana site tupou softarchive.net, ta exoune ola spasmena k tsekarismena.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock