Jump to content
  • 0

[Help]Developer


♪Powe®Musi©™

Question

Gia se olous  :)

Eimaste 2 Developers exoume ena pack full fixed.

Kai anazhtoume enan akomh developer, ton opio tha anixoume mazi ton server kai tha dini kapia vasika exoda gia ton server.

Epishs ta bugs/hacks/tricks pou tha prokipsoun tha ta fixaroume.

Akomh exoume vasikes gnwsis java.

Opios theli as m sthli kapio pm H n m kani add sto msn: l2grand@hotmail.gr

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

to na breis Free Developer xlomo k dyskolo to na breis Free Developer k na sou ta skaei auto einai adynaton mono kapoios dianohtika ka8ysterimenos 8a ekane kati tetoio me kapoion pou den kserei kan...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

koita thelw na steisw ton server se aiteria.....opote ta leuta apo monos m pou tha ta vrw....eimai egw kialo ena paidi exoume vrei etairia ta panta site .com..epishs exoume kai pl atoma p tha mpoun..dn thelw na kanw ton server donate kai etC gt xanw atoma...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

to na breis Free Developer xlomo k dyskolo to na breis Free Developer k na sou ta skaei auto einai adynaton mono kapoios dianohtika ka8ysterimenos 8a ekane kati tetoio me kapoion pou den kserei kan...

 

yy.. kai na se boi8isei kai na skaei kai lefta einai kati p o allos prepei na einai hli8ios gia na to kanei ..... autos to proto p 8a s elege ama t eleges 8elo help .. posa dineis 8a s elege...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

dn thelw kapia vohtheia auto dn mporeite na ktlvte...to mono p thelw einai na exei kapia sundromh ston server...kai tha einai GM...ola ta upolipa dn xrhazetai na kanei tpt..etC kai alios ta aatoma p  tha ftasei o server pistevw einai giro sta 150 to ligotero..exw 600 epafes p paizoun l2 kai me rwtane pote tha anoiksei...ston alon server p eixa se 3 meres xwris hop-top zone ktlp eixa 80 atoma...xwris na milhsw se kanenan apo msn mono filoi apo edw p menw... ;)opote dn tha einai apotuxeia  o server :D

Link to comment
Share on other sites

  • 0

8es na hostareis server kai den 8es kai donate me tosa atoma p les oti 8a pezoun ...

ama einai etsi me donate 8a eisai gg dld o dev p 8es ti 8a kanei 8a ka8ete na doulebei na s dinei lefta?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

8es na hostareis server kai den 8es kai donate me tosa atoma p les oti 8a pezoun ...

ama einai etsi me donate 8a eisai gg dld o dev p 8es ti 8a kanei 8a ka8ete na doulebei na s dinei lefta?

oxi dn tha douleei apo oti s eipa ta exw etoima ola....apla na exei sundromh ston server kai tha einai GM...

tin orologia tou Developer den tin pairneis me ta fragka sou alla me tis ikanotites sou opote kalytera 8a htan na ebazes topic title p.x. Looking for supporters

koita dntha doulevei alla an prokipsei kapios provlhma (p dn nomizw)kai einai toso diskolo p na mh to kseroume tote entaksei na  doseis thn gnwmh tou :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

oxi dn tha douleei apo oti s eipa ta exw etoima ola....apla na exei sundromh ston server kai tha einai GM...koita dntha doulevei alla an prokipsei kapios provlhma (p dn nomizw)kai einai toso diskolo p na mh to kseroume tote entaksei na  doseis thn gnwmh tou :)

 

tosh ora den les oti 8a plhronei ?? p 8a briskei lefta?? stn dromo ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

exeis plk... :P  opios thelei kai exeis trn oikonomikh dunatothta tha mpei san GM-ADMIN aauto dn einai provlhma..dn anagaza esena h kapion alon na mpei.........opios thelei.. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

κοίτα όπως σου είπανε και οι άλλοι και να βρείς κάποιον θα είναι "κορόιδω" , "θύμα" , γιατί με λίγα λόγια ψάχνεις κάποιον να σου πληρώνει τον σέρβερ και να είναι gm,άρα δεν ψάχνεις για developer όπως λέει το tittle σου αλλά κάποιον gm που να πληρώνει τον σέρβερ σου

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...