whitehero Posted October 31, 2007 Posted October 31, 2007 mporeite na m kanete post to kalitero server pack full plZZZ me kamael weapons !!!ama exei ama den exei den peirazei!!!!!!! ??? 8) exo psaksei polla ala den ksero pio einai pio kalo !!thnxxxx ty Quote
Gatman Posted October 31, 2007 Posted October 31, 2007 Gia Kamael weapons 8eleis kamael pack. Dn exei ftiaxtei akoma Interlude pack me Kamael features. Quote
Azerial Posted November 4, 2007 Posted November 4, 2007 white einai efkolo na vreis ena kalo pack me ta panta kai na min exei bugs oso gia ta kamael wep kai arm einai kai afto poly easy ama eisai neos kai den ksereis tpt apo to a8lima kaneme add sto msn na se boi8iso Quote
fanara Posted November 5, 2007 Posted November 5, 2007 white einai efkolo na vreis ena kalo pack me ta panta kai na min exei bugs oso gia ta kamael wep kai arm einai kai afto poly easy ama eisai neos kai den ksereis tpt apo to a8lima kaneme add sto msn na se boi8iso to idio kai apo emena... arkei omws na mhn ta thes ola etima..... Quote
Frank Posted December 23, 2007 Posted December 23, 2007 tespa an thes pantws to kalutero pack..auto einai tou killer007...tha to breis kanontas ena aplo search sto maxcheaters! ;) ;) ante kai kalo stisimo... Quote
Sakretsos Posted December 23, 2007 Posted December 23, 2007 Pare auto to pack eine tis emu exi buffer gm shop kai ta lipa events alla den ksero an mporis na to kataferis na aniksis ton server den eine gia arxarious me start kai stop gia na min ta polilogo pare to pack kai goodluck Download: http://rapidshare.com/files/78266296/emu_pack_rev__1413_.rar eine i last rev apo interlud tora tha bgazoune kamael packs Quote
fdLP. Posted December 24, 2007 Posted December 24, 2007 symfwnw me ton Sakretsos einai to kalhtero exei etoima npcs ta panta :P Quote
Recommended Posts