An ginete kapoios na me help..Dite to error!!

CyaZ

Question

Afou leei oti ip already in use....dn kserw egw ton sikono spiti mou....patao stargameserver.bat kai perimeno sto telos mou vgazei auto....ksereis mipos ti prepei na kanw???Nomizo exw knei mia mlkia....To GameServer kai Datapack einai gia gracia final...alla exw interclude client sto pc..mipos to epireazei auto??

omg re file thes na ani3is server k dn 3eris na kanis oute print screen lawl!

na fadasto to pack equal?

opa bre impa.... lawl=??? mia nea ekdoxi tou lol....

On Topic: zita na sto kanoun move sta request to topic s.... kai  di3e mas ta config tou server s na ta doume mia.

file mou eisai se lathos section den nomizo na pareis efkola apantish apo edo kane ena topic kalitera edo --> http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?board=67.0 h kapios mod as metakinisei afto to topic ekei!

Prec pack εχεις ή compile?

To provlima einai 1 ..to hexid..Svise to  Hexid k otan vgaleis kanourgio svise to pinaka pou ekanes register ton server..Ftiakse ena NO-IP gia na eisai Standar sigouros k vale ta ExternalIP..

na einai kapws etsi wpos sou deixnw..

Auto gia to Login

# ---------------------------------------------------------------------------

# Networking

# This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname

# Common settings...

# 127.0.0.1 - If you are playing alone on a test server

# 192.168.x.x - This is if you are on a 192.168.x.x type network (behind a standard consumer router) and want other computers from JUST the internal network to be able to connect

# x.x.x.x - WAN IP obtained from http://www.whatismyip.com/. This is if you want people outside your internal network to be able to connect to your server.

# Default: 127.0.0.1

ExternalHostname = To No-Ip edw

# This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname.

# This can be the internal IP such as 127.0.0.1 or the computer's IP such as 192.168.x.x.

# Default: 127.0.0.1

InternalHostname = 127.0.0.1

Auto gia to gameserver

# Default: *

ExternalHostname = to NO-ip k edw

# This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname.

# This can be the internal IP such as 127.0.0.1 or the computer's IP such as 192.168.x.x.

# If this IP is resolvable by the Login Server, just leave *.

# Default: *

InternalHostname = *

Elpizw na voithisa

K stamatiste na lete 10 anthropoi to idio gia na spamarete..Eisai se lathos section k eisai se lathos section..An itan Mod ON idi tha to eixe kanei Move de tha perimene 2-3 eksupnakides..

*Edit* Dokimase prwta se ola na valeis 127.0.0.1 gia na deis an vgazei problem otan to sikwneis k meta vale to NO-IP k checkare to No-Ip DUC an vgazei problems ..

to ekana compile me eclipse..apo ena guide...pou mou edosan alla einai gracia...kai exw interclude client les na epireazei?

Oxι δεν εχει καμια σχεση αλλα πες μου το ονομα του Project που εχεις.

(Jfree,Jbrasill,Jteon)