Jump to content

Aris vs Pao


BsCyB

Recommended Posts

pios lete na parei to kipelo egw leo malon o panathinaikos an kai 8a protimousa na to parei o aris exoun tosa xronia na panigirisoun i arianoi

pls min arxisete ta flames kai ginei lock to to topic

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη στιγμή βλέπω τα επεισόδια και αναρωτιέμαι ΑΝ και ΠΩΣ θα τιμωρηθούν οι ομάδες και αν θα γίνουν συλλήψεις.

 

Εγώ ο ΠΑΟ βλέπω να το παίρνει.

Link to comment
Share on other sites

lipon epidi sigoura tha gini flame alla dn to klidonw epidi thelw na dw

ama mporite na kanete mia anthropini sizitisi pantos me to proto flame pou tha dw exei gini lock

xoris proidopoihsi sas to lew.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη στιγμή βλέπω τα επεισόδια και αναρωτιέμαι ΑΝ και ΠΩΣ θα τιμωρηθούν οι ομάδες και αν θα γίνουν συλλήψεις.

 

Εγώ ο ΠΑΟ βλέπω να το παίρνει.

arxisan kiolas ta epeisodia??? lol.. ele0s re dn tha doume mia fora enan kalo agona??? xwris epeisodia?? :/
Link to comment
Share on other sites

lipon epidi sigoura tha gini flame alla dn to klidonw epidi thelw na dw

ama mporite na kanete mia anthropini sizitisi pantos me to proto flame pou tha dw exei gini lock

xoris proidopoihsi sas to lew.

 

 

Report gia lock epeidh einai sigouro oti 8a pesoun flames edw

Akribos....

 

Alla tha to afisw.... Mporei kai na min ginei etsi! Alla me to prwto flame tha to klidosw :P

 

 

 

 

Edit :

LOL me adigrafeis i se adigrafw? xD

Link to comment
Share on other sites

kai egw pisteuw o PAO tha o parei safws oti exei kaliteri omada apo ton ari as gineii ena kalo ntermpi xoreis episodia :)!!!

xoris episodia dn ginete me tpt..

 

egw 8a vgw opou nane 8a foresw kai to kaskol me vlepw na erxome matomenos spiti :D

Link to comment
Share on other sites

xoris episodia dn ginete me tpt..

 

egw 8a vgw opou nane 8a foresw kai to kaskol me vlepw na erxome matomenos spiti :D

enta3ei iremise ligo omos houligan :P ... mn ta spaseis ola.. k to kiriotero prose3e giati einai epikindina afta.. to idio egine k tn proigoumeni kiriaki... sto aek asteras.. pou ta spasane oi aektzides..
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...