Jump to content

Recommended Posts

Posted

MALAKA GOD POWER MIN ME KANEIS PASXA POU EINAI KAI ER8W KAI SE BRW KAI SOU SPASO TIN MAPA LOIPON TON MONO PROBLIMA TO EXO ME TON MALAKISMENO TON FOGAREL! POU ME KANEI REPORT SINEXEIA EPIDI DEN TOU EIXA POULISI TO PACK MOU 100EURO

AN DEN XERETE MIN MILATE KAI KITAXTE TIN DOULEIA SAS STON MONO POU KANO FLAME EINAI O FOGAREL!

ego ime 14 kai to paradexome..alla ti na kanis..akoma kai eniliki dn exoun apoktisi tin siberifora p prepi na exoune..kai dn se kano report epidi dn m poulises to pack..test to ekana dn ipa oti 8a to paro..boris na dis kai monos s..gia na min po gia manes,spitia,apiles,ban kai alla p m exis pi..afou m eleges oti boris na me ban kai EDO kai MAFIA gt dn to kanis?
Posted

Ela mazi me ton dimi an 8es stamatiste na kanete post gia na to dei kanas mod ^^

RE POLOI TO PEZOUNE MAGKES PISO APO ENA PC! AN EXEIS AMFIBOLIES OTI DEN 8A ER8W... ROTA TON KRASH!

Posted

ego ime 14 kai to paradexome..alla ti na kanis..akoma kai eniliki dn exoun apoktisi tin siberifora p prepi na exoune..kai dn se kano report epidi dn m poulises to pack..test to ekana dn ipa oti 8a to paro..boris na dis kai monos s..gia na min po gia manes,spitia,apiles,ban kai alla p m exis pi..afou m eleges oti boris na me ban kai EDO kai MAFIA gt dn to kanis?

Den Mporei

RE POLOI TO PEZOUNE MAGKES PISO APO ENA PC! AN EXEIS AMFIBOLIES OTI DEN 8A ER8W... ROTA TON KRASH!

kai ti einai o krash ?
Posted

MALAKA EDW KAI 3 BDOMADES MOU EXEIS PRIXI TON POUTSO! STIN KIRIOLEXIA MIN ME ANAGKASIS KAI BGALO TO LOG SOU EDW!

Posted

Den Mporei

kai ti einai o krash ?

to ksero alla dn to exi katalabi oti dn ine 8eos pantou :)

esu tou ipes tou godpower na s pi p meni alla les tora?
Posted

when staff will realise that there are 3-4 other flamers that need ban (but a fully one) which always flame and provoke ppl.

they were baned more then 10 times an everytime they come back shit happens.

Wonder if they ever feel shame...

dunno what happend but look at the topic. it's is reaching 3 pages so fast just for 1 guy.

guess they couldn't wait for this moment.  

Posted

to ksero alla dn to exi katalabi oti dn ine 8eos pantou :)esu tou ipes tou godpower na s pi p meni alla les tora?

e? egw EIPA OTI AN EXEI AMFIBOLIES OTI DEN 8A PAW.. NA ROTISI KRASH...

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...