Jump to content

alli mia erotisi,pos mporo na ftiaxo diko mou qest?


Recommended Posts

Ti einai qest? Mono quest kserw egw. An ennoeis auto... dn einai diskolo, alla 8a exeis probs. Gia paradeigma an 8es na valeis skills dika sou na ta pairnoun oi players afou teleiwsoun to quest 8a prepei na to kaneis H vazontas multi skills sto server H vazontas ena shop pou na poulaei kapoia poly ksexwrista pragmata k na ta dinoun oi players se enan GM tou server gia na tous dinei to skill apo to edit skills.

 

Auto ennoeis?

Link to comment
Share on other sites

apo oti katalabainw ennoei pws ftiaxnei ena quest (kati san to noble quest gia noblesse) opou otan to oloklhrwneis 8a s dinei dika tou skills(pou 8a exoun ftiaxtei apo ton idio) h diafora skills tou paixnidiou apo alla class....

Link to comment
Share on other sites

Emm gi auto prepei na psaksei sta files tou server k na vrei ton Talien, tin Caradine k ti Lady of The Lake na dei ta commands pou prepei na xrisimopoihsei sta html files gia na ftiaksei ena tetoio NPC.

Link to comment
Share on other sites

nai pedia thelo ena megalo qest na dini kati ksexoristo katalavate?exo vri adeious npc ego pou den kanoun tipota apla exo katalavi pos tha iparxei odigos apla to thema ine pos na doso ksexoristes dinamis se pextes meta apo afto to skill opos to noobless,mporieite na voithisete?

Link to comment
Share on other sites

Egw nomizw oti einei pio eukolo na ftiaxei kainourgia skill ids gia ka8e race (copia apo alla me kapoies diafores an 8elei) ftiaxnontas ston fakelo skills ena kainourgio xml me name 10000-10099 px kai na balei auta pou tou aresoun alla na tous balei ta nea id kai meta bour sto L2fileedit na tous dwsei description kai icon. Tellos na paei sthn db sto skill_trees table na ta dwsei opws 8elei sta races kai meta sto skill_spellbooks na ta balei na 8eloun ena item pou 8a kanonisei autos pws 8a pernoun gia na ta ma8oun alla 8a prepei na kleisei to AutoLearnSkills...

Link to comment
Share on other sites

re cs1984 eksigis ligaki vima vima pos na to kano afto? endoiaferon akougete.kai mporo na valo allon master ama thelo na ta matheni? kai anti na ginetai me sp na ginetai me items.mpori na gini afto?

Link to comment
Share on other sites

Koita thn diadikasia den thn exw kanei proswpika alla pisteuw oti ginetai. Omws prepei na xereis na douleueis to l2fileedit pou allazei ta arxeia tou fakelou system alliws den 8a kaneis douleia. Dokimase gia arxh na pareis ta skill pou sou aresoun kai na ta baleis se neo arxeio px 10000-10099. Allaxe ta opws sou aresei alla opwsdhpote afou 8a mpoun sto parapanw arxeio 8a prepei na tous allaxeis to id se 10000-10001 kai outw ka8exis. Meta mesw tou l2fileedit prepei na anoikseis ta arxeia skillname-e.dat,skillsoundgrp.dat,skillgrp.dat kai na breis ta skill pou sou aresan kai na ta antigrapseis sto idio arxeio me ta nea id pou edwses parapanw (psaxe sto forum gia odigies xrhshs tou l2fileedit, yparxoun polles. Bariemai na exigw). Kai molis kaneis ola auta ma8e ta ston gm sou me to gm menu na deis an douleuoun entaxei. Molis ta katafereis ola auta  :) 8a sou exigisw pws 8a ta kaneis na ta ma8ainoun oi alloi me item.

Link to comment
Share on other sites

oxi re file siga min itane toso efkolo na kanis ena custom skilL! thes modification sta java ... opote min xerese file m ;)

Kai omws einai toso eukolo..Modification se java? T_T Den xriazetai! Mporeis na kaneis ta perisotera apla allazontas ta xmls sto stats/skills. Java 8a xriastei mono gia kati poli special px an 8es na kaneis ena skill na kanei teleport tous players se ena simeio alla genika de xriazetai.

Link to comment
Share on other sites

Katse re taki, dld an pas kai kaneis copy-paste ton xml code enos skill se ena allo xml me neo id kai meta tou baleis esto kai mono thn grammh sto skillgrp.dat kai den sou douleuei, kati den kaneis kala.

Link to comment
Share on other sites

file akou.. pairnw ena skill . px to hurricane ... to kanw copy tin line apo to skillgrp kai paste sto tellos.. allazw to id se ena kainourgio... (ftiaxnw enoite kai to idio sto skillname & skillsound) ftiaxnw kai to adistixo xml... ok ready.. paw sto admin menu etc etc to vazw sto char m.. tpt. den emfanizete sti lista me ta skills.. oute me rr oute tpt.. to vazw gia dokimi se mob.. DOULEUEI... :S pos to eksigeis tora esi afto ? ti na pw... oute emena m fenete logiko na thelei modifikarsima sta java.. alla etsi eixa diavasei kapou.. (den thimame pou & pos)

Link to comment
Share on other sites

Koita palia to RZ kapoios ekane share ena kamehameha skill pou to ebala me id 9000kati kai den fainotan meta kapoia stigmh eftiaxa se nea id (10000+) xana ta song/dances me meiwmeno power epeidh 8a ta edeine npc buffer kai na exw kai ta kanonika gia opoion ekane sws/bd kai doulepsan mia xara. Dokimase me buff skills na doume  :).

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...