Jump to content

Recommended Posts

Posted

Γεια σε ολους...

Προσπαθω να κανω format το pc μου και να ξανα εγκαταστησω τα Windows XP..

Εχω Αυθεντικο CD Windows XP Home Edition. και ολα τα Drivers

Απλα δεν ξερω καλα την διαδικασια γιατι δεν εχω επιχειρησει να ξανα κανω..

Ειναι αρκετα δυσκολο και παιζει να γινει καμια χαζομαρα και να μην ανηγει καν το pc μετα..?

Boηθηστε με οσο το δυνατον γρηγοροτερα...

Posted

Google it.

Μόνο δύσκολη δεν μπορεί να χαρακτηριστεί η διαδικασία...

Posted

Google it.

Μόνο δύσκολη δεν μπορεί να χαρακτηριστεί η διαδικασία...

ειδα κατι για boot με το cd.. τεσπα θα ψαξω κιαλλα...

για την κραταω back ups , αν καποιος ξερει καποιο λινκ με πληρη οδηγο.. ας το στειλει εδω..

Posted

- Ανοίγεις το pc σου ενώ έχεις ήδη μέσα το cdaki με τα windows.

- Πατάς το κουμπί που θα σου λέει για να μπεις στο setup.

- Εκεί θα πρέπει να βρείς την επιλογή που λέει Boot. (κινείσαι με τα βελάκια)

- Τώρα θα σου έχει οδηγίες για τα κουμπιά εκεί και θα σου δείχνει πως να αλλάξεις τη σειρά αυτών που διαβάζει ο Η/Υ όταν bootarei.

- Θα πρέπει να βάλεις πρώτο το cd σε σειρά.Μόλις το κάνεις απλά πάτα ESC -λογικά- και Save Changes.

- Θα δεις ότι θα αρχίσει η εγκατάσταση των Windows.Από κει και έπειτα θα έχεις οδηγίες στην οθόνη σου.

- Μιλώντας για Windows XP μην τρομάξεις με το μπλε χρώμα στην αρχή της εγκατάστασης :P

 

Ελπίζω να σε βοήθησα κάπως,

Blane

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...

Important Information

This community uses essential cookies to function properly. Non-essential cookies and third-party services are used only with your consent. Read our Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..