Jump to content

[Share] Ena programataki gia server's pou arketi to theloun :)


LEON5

Recommended Posts

Sas ekana upload ena programa pou tha thelate  arketi..!!!

Me auto to programa borite na bazete olous tous server kai na dialegete pion thelete na peksete !

to mono problima einai oti prepi na balete tn ip tou server ))) ala malon den iparxi prob omos afou exoume to FileEdit  8)

Exo idi merikous server perasmenous mesa !

Afou to katebasete anigete to fakelo eki mesa exi ena l2conectionManager to opio to trexete k afou aniksi panw dekia exi ta Option pou kanete tis alages apo oou tha trexi to l2..!

Panw arstera exi ena Conect k ena l2 update to update einai gia na kanis update o client s , to conect xrisimeyei gia na tree3is to srv p thes..dil epilegis to srv k to patas k trexi .. boris omos k me diplo click ston srv p thes ^^

...

Katw exi ena add p xrismeuei na bazis srv's apo dipla to edit na alazis to server name k ip k ti alo thes, k to delete p opion dn thes ton kanis delete!

 

lipon katebasteto --> http://rapidshare.com/files/52859443/Lineage2_X-treme_Connection_manager.rar

Gia otidipote prob pite to m ..

(Maxtor an boresis na me ala3is to name m apo leon5 se Zeken ^^ ty )

 

 

Link to comment
Share on other sites

Etsi opos to exeis me autous tous server einai gia interlude ... Apla kaneis antigrafi - epikolissi tous fakelous p exeis mesa k to petas mesa sto folder tou interlude... mporeis na to kaneis gia gia c4 - c5 apla min dokimasete me tous server p exei idi mesa..!!!

Link to comment
Share on other sites

Etsi opos to exeis me autous tous server einai gia interlude ... Apla kaneis antigrafi - epikolissi tous fakelous p exeis mesa k to petas mesa sto folder tou interlude... mporeis na to kaneis gia gia c4 - c5 apla min dokimasete me tous server p exei idi mesa..!!!

vsk file ego prosopika pezw mono interlude gia auto to eftiaksa etc ^^ ala boris me tn idio tropo na treksis k c1-c2 k paei legontas :p

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...