Jump to content
  • 0

Plz Kapios Help pedes mpite edw asap omos ama mporei kapios kalos adm* pls help!


cta8ic

Question

pedes..... 3erw ta panda apo l2 dev.... ma to mono p den 3erw einai to : pos den 3erw na kanw Online tn srv mm ...mpenw mono egw....  i alloi den mporoune... gt??? help kapios kapio prob me ports??? dn 3erw.... help  :-\

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Allakse to 127.0.0.1 me tin local sou kai pes se kanenan filo sou na dokimasei na mpei...

 

Koita paidi m gia na to deis kathara kai na to katalavoun oloi.

 

Se merika modem den mporeis na anoi3eis ta ports apo to modem, i lisi einai na agoraseis ena dedicated k na stamatisete k me ta home made servers p katastrefoun to onoma tou L2.

 

eleos me afta ta spam posts, 3 selides

 

Ean den anoigoun me ta guides tou portforward APLA DN ANOIGOUN.

 

re file ok.To paidi mporei na min exei tin ikonomiki anesi gia na parei enan dedicated...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

emena m exei pei 1s adm pos sto modem m den anigoune ta ports... dn ton pistepsa... alla malon auto einai.. ;/

 

Allo modem kai allo router... aftos 8a prepei na mperdeftike ligo...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

emena m exei pei 1s adm pos sto modem m den anigoune ta ports... dn ton pistepsa... alla malon auto einai.. ;/

pes m tin marka tou modem

 

ean exeis sagem einai sigouro pws dn anoigoune gt mia fora prospathisa na anoi3w cs server k den mporousa -,-"

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Sbise oti ports exeis aniksei .

 

http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Dlink/DSL-G624T/Lineage_II.htm

 

Akoloutha auto to guide kai kane oti sou leei.

 

Ta configs sou einai mia xara , to problima einai sta ports sou.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...