Jump to content
  • 0

Plz Kapios Help pedes mpite edw asap omos ama mporei kapios kalos adm* pls help!

Question

Posted

pedes..... 3erw ta panda apo l2 dev.... ma to mono p den 3erw einai to : pos den 3erw na kanw Online tn srv mm ...mpenw mono egw....  i alloi den mporoune... gt??? help kapios kapio prob me ports??? dn 3erw.... help  :-\

Recommended Posts

• 0
Posted

Allakse to 127.0.0.1 me tin local sou kai pes se kanenan filo sou na dokimasei na mpei...

Koita paidi m gia na to deis kathara kai na to katalavoun oloi.

Se merika modem den mporeis na anoi3eis ta ports apo to modem, i lisi einai na agoraseis ena dedicated k na stamatisete k me ta home made servers p katastrefoun to onoma tou L2.

eleos me afta ta spam posts, 3 selides

Ean den anoigoun me ta guides tou portforward APLA DN ANOIGOUN.

re file ok.To paidi mporei na min exei tin ikonomiki anesi gia na parei enan dedicated...

• 0
Posted

emena m exei pei 1s adm pos sto modem m den anigoune ta ports... dn ton pistepsa... alla malon auto einai.. ;/

Allo modem kai allo router... aftos 8a prepei na mperdeftike ligo...

• 0
Posted

emena m exei pei 1s adm pos sto modem m den anigoune ta ports... dn ton pistepsa... alla malon auto einai.. ;/

pes m tin marka tou modem

ean exeis sagem einai sigouro pws dn anoigoune gt mia fora prospathisa na anoi3w cs server k den mporousa -,-"

• 0
Posted

Sbise oti ports exeis aniksei .

http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Dlink/DSL-G624T/Lineage_II.htm

Akoloutha auto to guide kai kane oti sou leei.

Ta configs sou einai mia xara , to problima einai sta ports sou.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...