Trance Posted December 1, 2010 Posted December 1, 2010 nu-i nimeni nou <.< Edit: poate doar importalkiller
Ioane Posted December 1, 2010 Posted December 1, 2010 nu-i nimeni nou <.< Edit: poate doar importalkiller dap
Ioane Posted December 1, 2010 Posted December 1, 2010 ioane ioane... tot asea ai ramas//... ce mai e nou pe aici\/ sau tot asea .. da cum am fost inainte :))...ca eu nu mai stiu :))...ma da ma tot intreb...esti bubulina care a avut dev-spotu?
Trance Posted December 1, 2010 Posted December 1, 2010 dev_kid3 sau cv de genu cu kid aveai/ai idul ? sau te confund.
bubulina Posted December 1, 2010 Posted December 1, 2010 da il am ..parka il aveam nu am mai intrat pe mes demult... apropo trance tu cn esti?? nu team mai vazut inainte pe aici..
Trance Posted December 1, 2010 Posted December 1, 2010 da il am ..parka il aveam nu am mai intrat pe mes demult... apropo trance tu cn esti?? nu team mai vazut inainte pe aici.. nush dak mai ma tii minte cand ai deschis dev-spotu mi-ai dat la l2 mod, letme think numai stiu numele.
Trance Posted December 1, 2010 Posted December 1, 2010 a gata cu idul nigefgewfgewf am vb cu tn acu mult multa multa vreme, cand ai deschis pt prima oara ala.
bubulina Posted December 1, 2010 Posted December 1, 2010 pff e mult de atunci...raule mai umbla pe acilea??
bubulina Posted December 1, 2010 Posted December 1, 2010 Desigur :D el e parintele nostru spiritual hahahhahahahahaha......XDXD asta a fost tare.....:)))))) apropo kre aveti ceva adenas..? sa devin vip/don ka eu am luat ban pe donu meu..sai trag in tzeapa...si am dat si 10 euro :)))
Recommended Posts