bubulinas Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 plm.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valve Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 este sau nu a fi Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubulinas Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 e plictiseala mare... pana nici netu nu te mai satisface... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valve Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 pe tine, eu traiesc verde Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubulinas Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 nu mai fi asea bucuros...;) azi esti verde maine esti gri..:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raule Posted August 16, 2011 Author Share Posted August 16, 2011 x: ce mai face mata ma ? Y: tocmai am aflat ca sa dus la tipu ala care a venit din Anglia y: i-am citit mesajele si cred ca sa dus sa ii faca o muie la hotel x: bash lol :)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valve Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 nu mai fi asea bucuros...;) azi esti verde maine esti gri..:P azi verde, maine albastru, la anul rosu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valve Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 raule cum poti sa stai pe hidden? edit: Sido te vad, raspunde daca nu ma vezi :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubulinas Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 raule cum poti sa stai pe hidden? edit: Sido te vad, raspunde daca nu ma vezi :] numa gmod puteau sta pe hide.. dar el e buguit :)) de cand si-a facut contu are buguri =)) aaa si viseaza in continuare la rosu ala...:))) multi au visat -)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valve Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 numa gmod puteau sta pe hide.. dar el e buguit :)) de cand si-a facut contu are buguri =)) aaa si viseaza in continuare la rosu ala...:))) multi au visat -)) relax, pe mine ma intereseaza doar ros galben si albastru Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubulinas Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 e albastru galben si rosu :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
EvilD3ViL Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 neatza Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubulinas Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 neatza si tie :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raule Posted August 16, 2011 Author Share Posted August 16, 2011 raule cum poti sa stai pe hidden? edit: Sido te vad, raspunde daca nu ma vezi :] daca ai doua perechi de coaie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valve Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 daca ai doua perechi de coaie veche Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts