bubulina Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 Raule unde postez si eu noul Top Votes?? sau il postezi tu?? sau mai bine intra pe mes. ca eu nu vreau sa am nici un POST! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGenesis Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 eu vreau sa fac 10 posturi si dupa aia ma retrag din activitatea de pe mxc ca vad ca nu mai este ce era odata.... acum pana si daca vrei sa faci un thread doar cu post view, il poti viziona daca ai donator sau VIP, e o prostie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubulina Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 eu vreau sa fac 10 posturi si dupa aia ma retrag din activitatea de pe mxc ca vad ca nu mai este ce era odata.... acum pana si daca vrei sa faci un thread doar cu post view, il poti viziona daca ai donator sau VIP, e o prostie. =))) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sido Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 alianta mea de haiduci de pe l2dex ... eram vreo 60 online in ally atunci o.O cum de nu stiu nici un clan de pe acolo sau din printurile de mai jos o.O ? sigur e ala L2dex ? (aka www.lineage.ro ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sido Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 a lol mana drug.... tu erai pe fury :))) ? pffffffffraf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raule Posted July 10, 2010 Author Share Posted July 10, 2010 Raule unde postez si eu noul Top Votes?? sau il postezi tu?? sau mai bine intra pe mes. ca eu nu vreau sa am nici un POST! nu ca eu is tradator si uit de unde am plecat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGenesis Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 a lol mana drug.... tu erai pe fury :))) ? pffffffffraf :)))))))))))))) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubulina Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 nu ca eu is tradator si uit de unde am plecat. PLM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sido Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 :)))))))))))))) eu eram in uchyha clan , cu toata alianta lui :)))) lideru nu prea se pricepea, asa ca eu conduceam tot :)) bai dar avea ala un fler sa adune oamenii :D asa k el + eu = ownage, gludio castle 4party de la noi full, cate 1 de la ally , si 1 mix cam 7/9 in ea.. :)) (~ 60 ppl on + ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGenesis Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 mai dute ma in plm./..sti ce in plm ma doare de tn sau de alt mod de aici pana la urma e doar un forum.. dami ban.. mai dute ma in plm.. da oricum stai flex ca ne vedem noi prin oras,, ca nu e mare Nadlacu stai lin.. o zi placuta si nai decat sami dai ban e doar un forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sido Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 mai dute ma in plm./..sti ce in plm ma doare de tn sau de alt mod de aici pana la urma e doar un forum.. dami ban.. mai dute ma in plm.. da oricum stai flex ca ne vedem noi prin oras,, ca nu e mare Nadlacu stai lin.. o zi placuta si nai decat sami dai ban sincer, arati cat de mult te doare, ca "pana la urma e doar un forum" ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sido Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 PLM 2 late ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubulina Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 sincer, arati cat de mult te doare, ca "pana la urma e doar un forum" ... pai da ca am pus multe sharuri aici.. si pentru ce...?? + ca am si donat si iau ban din cauza unui roman.. kre tine cu fraierii de greci Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGenesis Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 pai da ca am pus multe sharuri aici.. si pentru ce...?? + ca am si donat si iau ban din cauza unui roman.. kre tine cu fraierii de greci asta ma doare si pe mine cel mai tare :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubulina Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 ma rog.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts