Jump to content
  • 0

help


BangZ0r

Question

12 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Anti na mou vgazei sto StartGameServer Oti o bartz trexei xerw gw re paidi mou....mou vgazei sfalmata kati malakies...ase file ex8es evale io to pc k freekare evgale blue o8ones kai ekana format k dn eixa swsei pou8ena tipota...megali pikra :/

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Anti na mou vgazei sto StartGameServer Oti o bartz trexei xerw gw re paidi mou....mou vgazei sfalmata kati malakies...ase file ex8es evale io to pc k freekare evgale blue o8ones kai ekana format k dn eixa swsei pou8ena tipota...megali pikra :/

 

Anebase mia screenshot , se parakalw.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

twra pou ta pira apo tin arxi enw nomiza oti 8a eimai etoimos se 30 leptakia kai 8a trexei o server mou...me pedevei edw kai 1,5 wra afto to gamo hexid...

 

koita ligo kai pes mou!!!!!ti ftaiei? na katevasw allo pack? an exeis kapoio pack na m protineis 8a s eimai eugomwn mazi me link vevaia na m to dwseis :'(

 

http://img15.imageshack.us/img15/602/46072568.png

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Loginserver > RegisterGameServer.bat

 

Pata '' 1 '' kai perimene mexri na ftiaxtei to hexid.

 

Kanto rename meta se hexid apo hexid(server 1) kai kanto cut sto gameserver/config

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Loginserver > RegisterGameServer.bat

 

Pata '' 1 '' kai perimene mexri na ftiaxtei to hexid.

 

Kanto rename meta se hexid apo hexid(server 1) kai kanto cut sto gameserver/config

 

To exw kanei agorina...etci einai...mesa se afto to fakelo exei to hexid.txt p eftiaxa egw apo auto to 1

alla exei kai allo 1 pali hexi xwris .txt!!!  paw pali na to kanw

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

To exw kanei agorina...etci einai...mesa se afto to fakelo exei to hexid.txt p eftiaxa egw apo auto to 1

alla exei kai allo 1 pali hexi xwris .txt!!!  paw pali na to kanw

 

 

Loipon , epidi ksero pos pedeveste poli me auto to pack , tha sas boithisw.

 

Katebaste to teamviewer an den to exete kai stile mou tin ip kai to password meso pm.

 

Tha sas ton sikoso ego ton server mono kai mono epidi eisai palikari kai prospathis.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...