Ti allazw sto l2.ini

Re si Sorry kiollas ellinika ksereis? "allo rwtaw...gemato sires se pia sira grafw ti leei ekeini i seira?" an vgazeis esu noima Okz alla dn VGAZOUN oi ALLOI!! to l2.ini to anigeis sinithos an thes na allakseis tin IP tou server sto opoio sindeese twra kai na valeis alli oste me to idio system na sindeese allou!!! gine safis....

EDIT: Oxi oti arithmo theleis Tin IP tou server p thes na sindetheis

to 3erw re file allo 8elw na s pw....Ekei sto serverAddr grafw oti m m katevei i kati sigekrimeno

omg

p.x 8es na pe3eis ena server name [sfsad] kai i ip tou einai 212.2.2.23 (P.X) tote 8a grapseis:

ServerAddr= 212.2.2.23

Diskolo ?

an 8es gia diko sou server eprepe na kaneis ligo search dn blapth

L2.ini Method

First of all we download the file edit program (link at the end of the post) and we extract it (anywhere you want). Easy one! Now we run it and we press “open and decrypt” (first box on your left). We search a little and we go to our l2 system and open the… l2.ini file!!! Nice, now we search for “ServerAddr=127.0.0.1” (where 127.0.0.1 may be anything, just avoid it, find the “ServerAddr=”) If you want to play from your pc, just edit it to be ServerAddr=127.0.0.1, if you want others to connect, simply put the IP you got before from http://www.whatismyip.com/ and you put in your config files of login/game server. NOW IT’S THE HOT PART (and I say hot ‘cause that f*cking sh1t gets on my nerves, lol I always do it wrong even if it’s so easy) DO NOT PRESS that f*cking X button, but PRESS “Save and Encrypt” !!! Save it in 413 version (and press yes when it says “do you want to replace bla bla bla”). You are ready

by killer

ama dn katalaves to apo panw, diavase edw:

Lpn, otan kaneis decrypt to l2.ini pane vres tin seira "ServerAddr=",ama 8es na paikseis esy apo to pc s prepei na valeis "ServerAddr=127.0.0.1" etc oste na kaneis connect apo LAN.An 8eleis na paiksun alloi ston server sou  ekei 8a grapseis tin IP sou, gia na ma8eis tin IP s pane sto www.whatismyip.com kai 8a s vgalei tin IP s(xx.xxx.xxx.xxx).Pane sto "ServerAddr=" kai grapse tin IP s dipla apo to "=" opote "ServerAddr=xx.xxx.xxx.xxx".Twra pata "Save and Encrypt" stin Version "413" kai pata nai otan s vgalei gia antikatastash.