Jump to content

8eorw oti o l2mafia einai o klteros pvp server simfonite?


Recommended Posts

20k?? ti les re psefti kato apo ta 200k dn peftoun ta dmg ton donator pistepse me

 

kala entaksi, mpori na min kanoun 20k (10k critical kanoun sigoura)

alla mono to speed na dis tha pathis plk... san na exoun gm haste einai.

Link to comment
Share on other sites

ok tha sas pw afto p leei kai o dimis! i xeiroteri disfimisi einai i klteri diafimisi.. oso eseis ton vrizete toso thema ton kanete k tosa atoma mazevi..o server paei apo to kalo sto kltero xwris amfivolies!

 

dn glifo ton admin tou mafia apla lew tin ali8ia !

Link to comment
Share on other sites

GEkasdapro mporh o mafia na exei koso alla auta ta atoma pou einai kai pezoune einai 8-9-10 xronon pedia pou einai apo net...Ama mou bris ena atomo sobaro ekei mesa egw 8a trabaw tis kotsides pou den exw.  ??? ???

 

O mafia einai apotixia apo poles apopsis...

Link to comment
Share on other sites

GEkasdapro mporh o mafia na exei koso alla auta ta atoma pou einai kai pezoune einai 8-9-10 xronon pedia pou einai apo net...Ama mou bris ena atomo sobaro ekei mesa egw 8a trabaw tis kotsides pou den exw.  ??? ???

 

O mafia einai apotixia apo poles apopsis...

gamiseta...exoun gamithei sto donate

Link to comment
Share on other sites

ok tha sas pw afto p leei kai o dimis! i xeiroteri disfimisi einai i klteri diafimisi.. oso eseis ton vrizete toso thema ton kanete k tosa atoma mazevi..o server paei apo to kalo sto kltero xwris amfivolies!

 

dn glifo ton admin tou mafia apla lew tin ali8ia !

sinexise na onoirevese... lol dld poso vlakes prepei na einai meta apo ola afta pou exoume postarei pou einai kai mionektika gia ton server na logaroune i alloi? prepei na min nio8i o allos meta aposa exei diavasi gia na kanei join ston server...
Link to comment
Share on other sites

ok dn lew pezoun arketa 10xrwna ala pezoun k megaloi anthropoi malista 3erw atoma apo to net m 40xronon me dikia tous oikogenia na pezoun stucksubs...

o mafia dn einai apotixia einai fenomeno afto exw na pw

Link to comment
Share on other sites

ok dn lew pezoun arketa 10xrwna ala pezoun k megaloi anthropoi malista 3erw atoma apo to net m 40xronon me dikia tous oikogenia na pezoun stucksubs...

o mafia dn einai apotixia einai fenomeno afto exw na pw

ok epises

Link to comment
Share on other sites

ok dn lew pezoun arketa 10xrwna ala pezoun k megaloi anthropoi malista 3erw atoma apo to net m 40xronon me dikia tous oikogenia na pezoun stucksubs...

o mafia dn einai apotixia einai fenomeno afto exw na pw

kati pou den eprepe na yparxei ston kosmo tou l2 einai oxi fenomeno...
Link to comment
Share on other sites

ok dn lew pezoun arketa 10xrwna ala pezoun k megaloi anthropoi malista 3erw atoma apo to net m 40xronon me dikia tous oikogenia na pezoun stucksubs...

o mafia dn einai apotixia einai fenomeno afto exw na pw

 

Egw 8a sou 8esw kati allo....An O Mafia Einai fenomeno o BnB einai official???Ti na pw re pedia..H plaka mou kanete I den ta skeftete afta pou grafi...

 

Pigene Kai Kane 1 Poll An ton mafia aksizi na ton pe3eris kai ama einai pano apo 13 (NAI) Egw ma tin panagia 8a paw na deso mia petra sto lemo m na paw a foudaro se kamia 8alasa

Link to comment
Share on other sites

loipwn dn boris na sigrinis ton bnb me ton mafia einai san na sigrinis kolokithia me ntomates :D.. o enas einai pvp server k o alos rpg..

kai episis sas lew oti oloi ton vrizete gt ton zilevete dn xriazete na to sinexisoume..

 

kai episis na prostheso oloi se afto to forum me exoun vali sto mati epidi exw adithetes apopsis me esas .. gt egw vlepw ta pragmata etsi opws einai eno eseis vazete mprosta ton egoismo k tin zilia.. tespa

Link to comment
Share on other sites

loipwn dn boris na sigrinis ton bnb me ton mafia einai san na sigrinis kolokithia me ntomates :D.. o enas einai pvp server k o alos rpg..

kai episis sas lew oti oloi ton vrizete gt ton zilevete dn xriazete na to sinexisoume

e re kolima me tin zilia!! pesmou re ti na zilepsoume? oxi pesmou kati logiko saftin tin erotisi min petakseis kamia mlkia pali...
Link to comment
Share on other sites

loipwn dn boris na sigrinis ton bnb me ton mafia einai san na sigrinis kolokithia me ntomates :D.. o enas einai pvp server k o alos rpg..

kai episis sas lew oti oloi ton vrizete gt ton zilevete dn xriazete na to sinexisoume

 

Eixa server 1 xrono xoris na eimai hopzone kai eixa 80 atoma kai sou lew ama ton sigrines me ton Mafia tou Tin Elega stegna kai ka8ara....Ti Na zilepsw???Pesmou 1 pragma na zilepsw...Pou me to proto flame o Admin sou kani dellete ton char???H Oti to phx piani H To l2Net pefti broxi???Kala daxi Separakalo pes se kapion na kani lock to topic giati ama to doune to replay to proigoumeno pou ekanes 8a se doulebi olo to forum

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock