Jump to content

Paidia ProsoxH Diavaste edo kai apanthste


ARNOL

Recommended Posts

Prosoxh einai enas enonomaty Aggelina me e-mail : angelina.love@windowslive.com ..kai leei oti einai koritsi kai diafora tetoia gia na tin kanete gm ston server sas an exete kai meta sas ton g...ei kai epishs sas kanei add kai o di8en aderfos tis opou einai o thanosbel@hotmail.com opou diaxyrhzete to email enonomaty aggelina kai sas douleuei...

 

To postara edo gt epesa 8yma san xazos...

 

o thanosbel@hotmail.com exei Users kai sto mXC me onoma "~PsDn®" kalytera na faei ban to paidy gt exei kanei megalh zymia!!!

 

opoios exei pesei 8yma as apanthsei edo

Link to comment
Share on other sites

Epic topic ax0a0x0ax0a Den eimai toso xazos na kano opion nane GM ston server m kai ama kano 8a kano to Sofaki GM apo girls mono aytin empisteyome

 

Kai den ginete na faei ban edw eipedh gamhse ton server sou

Link to comment
Share on other sites

xaaaaxaxaxaxaxaxaxaxa

Exeis apodi3eis??:S

Guyz dn ekana tpt egw ..

ala k na ekana Den uparxei logos na dikeologi8w :S

ok epeises

 

Pantos file thn pathses lol

Link to comment
Share on other sites

ase re mlka na poume s elega dose team viewer na dw gt mpeneis msn me plus kai kaneis login me 2 e-mail me tis kopelas kai to diko s...kai esy eleges olo dikeologies ase twra dn mporhs na kryfths toulaxiston apo emena!!!

Link to comment
Share on other sites

Kai giati ekanes to topic xwris plaka twra

 

Kai ti eghne eipedh erikse ton HomeServer s?Kapios sobaros apo dw den 8a ekane GM opion nane kai eidika ama htan koritsi kai den tin iksere gia ayto Useless m fenete :|

Link to comment
Share on other sites

ase re mlka na poume s elega dose team viewer na dw gt mpeneis msn me plus kai kaneis login me 2 e-mail me tis kopelas kai to diko s...kai esy eleges olo dikeologies ase twra dn mporhs na kryfths toulaxiston apo emena!!!

 

file m etc einai to internet allh fora as prosexes na mn eisai toso afelis..to pa8hma ginete ma8hma pou lene ;D ade tsioO ... Request for Locked

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...