Jump to content

[TRICK]PWS na anevasoume ta rates gia + se c6!!!!


Sponz

Recommended Posts

ego pados etsi xono ta weapons alla oxi mono me 2 weapons alla me 6 kai parapano.. ta xono ena ena me tin sira... kai kano pio efkola +++ para otan perno ena weapon mono tou k to xono dld ean paro ena weapon ka8e fora sta 6 den 8a paei kanena +10 eno ean paro 6 mazi kai ta xono to ena meta to alo sigoura 8a paei ena +++

apla etsi exo parapano pi8anotites....

 

 

oso gia ta ala ta pedia pou pou koroidevoun to pedi pou ekane to post apla eleos.... sparate oloi edo mesa mono kai mono gia na anevasete ta post sas... oloi to kanoume afto kai pada 8a to kanoume... apla mporite na to kanete kai xoris na milate asxima se kapion pou isos na min exeis ena sosto 8ema...

kai kapios apo edo mesa pou kaneis sinexia report gia spam tin epomeni fora as valei k ton eafto tou mesa...

filika pada... :*

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

To parakatw post einai ena trick kai pianei se olous tous c6 interlude servers 100%..Den sas egguomai oti paei me 100% ala anevazei to rate...8a to katalabete kai eseis :P

 

pernoume 2 idia items px 2 arcana mace acumen i otidipote alo armor,jewels

edw 8a prospa8isw na to e3igisw oso kalitera mporw guys...

ta kanoume enchant sto safe pou exei o server px +7 PROSOXI:Prepei na ta kanete + enala3 diladi +1 to prwto +1 kai to deftero +2 to prwto +2 kai to deftero

ok exoume ftasei sto safe..twra 8a kanoume akrivws oti kaname kai prin to safe diladi kante +8 to ena ala min to patisete gia +9 kante kai to alo +8 kai meta paei legontas...

 

elpizw na egina katanoitos....

epsa3a sto forum ala den vrika kati paromoio....ty :P

 

 

 

 

eisai ZWO :))))))) BTW

 

DISCO DISCO PARTIZANI

Link to comment
Share on other sites

re kanteto kapoios lock... dn iparxei afto o kathenas erxete edw mesa k kanei post adika gia na parei ena g*****o post... btw sto themas mas ilucky opos leei k to name sou eisoun kolos ekeini tn stigmi.. dn iparxei periptosi na paei etc se server's gt einai apla thema tixis...

Link to comment
Share on other sites

re paidia iremiste to paidi edw aplos mas eipe ton tropo pou koumponi gia na exei kalo chance sto na ginei ena weapon + autos einai o tropos tou ama thelete to pisteuete kai to dokimazete ama den thelete oute kan kanete reply.

 

twra kai egw etsi akrivos koumpono ta opla :)

etsi oste oso pio + paei to ena kai spasei to allo to kratas :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...