Jump to content

[Exploit]Pws na mpeneis sto jail full buffs dokimazmenw

Recommended Posts

Posted

Kalispera pedes ipa na kanw k alo ena exploint.Pws na mpeneis sto jail me full buffs.Auto to ixa dokimasi ston [Eminence]

3ekiname ston eminence otan ebrizes se ebaze auto jail 5 min orea ala dn se pigene me ti mia jail. pigenis konta sti buffer grafis mia brisia px noob k se pigene jail se 5 sec.tin ora p patas noob na eisai etoimos na patisis sta buffs px sto fighter.

dld  exoume etoimo to pontiki sta buffs patame noob k meta patame na kani ta buffs k meta grugora rr k molis 3anampis eisai full buffs sto jail k tous xonis olous xD !! To eixa kani panw apo 50 fores k eixa foulari apo pvp se mia oritsa eixa 500 pvp xalara  ;D

Cya !!!!  :P

Posted

xDD oraio afto!

aafto 8a borouses na to kaneis kai stn justice alla dn s vgazi ta buffs otan benis jail xDD

oraio pantos

nai ontws dn ta vgazei se olous ts server...vsk dn exw sunantisei server p na sta vgazei (vsk dn bainw k pl suxna jail..)

pantws nc share man

Posted

nai ontws dn ta vgazei se olous ts server...vsk dn exw sunantisei server p na sta vgazei (vsk dn bainw k pl suxna jail..)

pantws nc share man

to 3erw krima ala thnx gia ta kala s logia :D
Posted

:O malon mono ston eminence ginete etc gt se olous tous alous server ginete me ti mia jail kai exeis kai buffs :)

dikio exeis ala ama bris tetio server na to 8imase k na to kanis xD :D
Posted

Fixed :)

e auto elipe na min to fix xD

hahahahaahahahahahahahaha  Eliwsa...

[ontopic] kalo ala ligo :P

egrapsa ligw gt pisteuo dn einai to kati diskolo

To ekana k go auto to kolpaki otan epaiza Eminence :P

nice :D