Jump to content
  • 0

[HELP]Screen Laged

Question

Posted

O server mou polles fores kolaei sto loading screen.Diladi meta to char(molis patisi start)k kolaei genika dn mporei na mpei kaneis oute ego!giati ginete afto?pezei kanonika k ksafnika kolaei

12 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

katarxas einai preconf pack kai  oti kai na einai to problima den ginete na to liseis...  giati den askolise  ligo me to compile kai na eisai ok  kai 8a mporeseis na liseis ola ta  problimata sou

• 0
Posted

katarxas einai preconf pack kai  oti kai na einai to problima den ginete na to liseis...  giati den askolise  ligo me to compile kai na eisai ok  kai 8a mporeseis na liseis ola ta  problimata sou

apokliete na min iparxei lisi giati iparxoun k alla svr me afto to pack k to exoun fixarei alla dn ksero pos :)

proton o server einai anixtos?an nai ta script m gia lag/crash server to kanoun auto kolaei o char sto loading

nai anoixtos ine

• 0
Posted

apokliete na min iparxei lisi giati iparxoun k alla svr me afto to pack k to exoun fixarei alla dn ksero pos :)

Afou to pack sou einai preconfigured pws 8a ftiaksis to problima sou ? Alla kai apo tin alli, den mas les kai pio pack exeis.Etsi den prokite na pareis ka8olou boh8ia.

• 0
Posted

Afou to pack sou einai preconfigured pws 8a ftiaksis to problima sou ? Alla kai apo tin alli, den mas les kai pio pack exeis.Etsi den prokite na pareis ka8olou boh8ia.

xrisimopio to preconf tou ceptimus

• 0
Posted

An den sou bgazei kanena error sto gameserver , tote to problima eine sto client side , dld sto patch.

Prospathise na alakseis to patched system sou kai ksanadokimase.