Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hello guys! Id like to ask u a question cause my netbook (aspire one) doesnt open...it stucks at loading screen windows-logo-loading.gif and thats it....it cannot open....any ideas?

[GR] Geia sas....tha ithela na rwtisw kati giati to netbook mu (aspire one) dn anoigei....kolaei stin loading screen(photo epanw)....kamia idea?

Posted

kai gw to format skeftika kateuthian alla epeidi einai tis aderfis mou kai to peire epeidi einai prwti gimnasiou....meta to format tha prepei na perasw linux mazi me xp kai tha xasei kai ta mathimata pou einai sto pc tis

Posted

popo paketo...

kitaxe i  photo den doulevi opote den mporo na se help poli ... an vevea iparxi akoma to prob ,

ego sou protino (apo oti exo katalavi)

Ama den katevases kati kai tou fortoses kanenan io tote pigene to eki pou to agorases kai pes na sto ftia3oun...

Tora dn mporo na se help perisotero... elpizo na voithisa

Posted

ti logismiko trexei to netbook ?

Einai mathitiko opote fantazome linux + windows xp!

Kai ta linux me to programa me ta mathimata mesa...

Posted

re paidia i photo dn einai tpt einai to seimio pou kanoun loading ta windows..ekei pou kolaei dld...tin evala gia na ginei pio katanoito auto pou zitaw alla dn tin dixnei...auto einai olo