Jump to content
  • 0

[HELP] Epigon me database.

Question

Posted

Exoume ena char to opio logarei k trwei critical me ti mia..dokimasa repair kai diafora teleport apo gm alla dn egine kati...pws 8a to swsoume?episis pos mporo na allakso to pass kapiou?

Recommended Posts

• 0
Posted

tecpa dn 3erw.

twra 9a eixes kanei 2o Char sto Pedi Me Olla Auta.

Oso Gia to hero.

dwstou Points Apo Navicat kai match(match dn 8umame an gnt)

kai bgale tous hero.

ase gamiseta exo ksenerwsei...sto 2o erwtima mou 8a apadisi kaneis?pws allazw pass se account?

• 0
Posted

pes sto paidi na ftiaxei new account meta zhta tou to username tou new account phgene sto table accounts bres to account tou to palio

kai allaxe to login me to new account pou ftiaxe (login mono)

2h lush dokimase na allaxei patch?

• 0
Posted

1)mipos agorase kati se megalh posothta kai ton petaei giauto????

2)mporeis na pas sthn navicat sto table accounts na vreis to account tou kai na to kaneis delete kai meta na ftia3ei me to idio username acc kai pass oti 8elei kai 8a einai mesa o char tou :)

• 0
Posted

1)mipos agorase kati se megalh posothta kai ton petaei giauto????

2)mporeis na pas sthn navicat sto table accounts na vreis to account tou kai na to kaneis delete kai meta na ftia3ei me to idio username acc kai pass oti 8elei kai 8a einai mesa o char tou :)

auto p les dn isxuei <.<
  • 0
Posted

re cis aftos opextis ean logari me allo acc den pa8enei ce h  dc? opos ipe k poio pano enas filos mpes navicat k alaxe to location k valton alou.. mipos k gini tpt alo..