Jump to content
  • 0

[HELP] Epigon me database.

Question

Posted

Exoume ena char to opio logarei k trwei critical me ti mia..dokimasa repair kai diafora teleport apo gm alla dn egine kati...pws 8a to swsoume?episis pos mporo na allakso to pass kapiou?

Recommended Posts

• 0
Posted

Exoume ena char to opio logarei k trwei critical me ti mia..dokimasa repair kai diafora teleport apo gm alla dn egine kati...pws 8a to swsoume?episis pos mporo na allakso to pass kapiou?

mono se enan ginete auto i se olous?
  • 0
Posted

se ola ta merh ginete auto ?

h se ena sigekrimeno ?

den ksero ton metaferame me teleport apo gm char se merika merh akoma kai se jail alla tpt....sto hellbound otan ginotan kati tetoio sto admin panel ixe ena koumpi fix...sto IL dn exei...

• 0
Posted

Dn Ekane Swsta Install to Game.

Dn Yparxei allh logikh e3igish

den ginete mia na mpainei ok k mia oxi...kai me allo char logarei kanonika to sigekrimeno char exei problima...

• 0
Posted

LOL Kai anoi3es topic g enan char ?pff

afou eise gm wpos les gt dn kaneis ena new char?

dn ipa oti ine gm char....to pedi omos ine hero kai exei farmarei items...gia afto prepei na swsw to char tou...

• 0
Posted

Molis dn eine mesa sto game dokimase na ton valeis jailled ton char tou kai pes tou na mpei to eixa kai egw afto to problem kai ekana afto kai eitan ok..Twra dn eime kai sigouros ama piash se esena afto

• 0
Posted

Molis dn eine mesa sto game dokimase na ton valeis jailled ton char tou kai pes tou na mpei to eixa kai egw afto to problem kai ekana afto kai eitan ok..Twra dn eime kai sigouros ama piash se esena afto

to 8ema ine oti ok egine me afton....ama gini kai me allous?8imame otan imoun gm se enan hellbound afto itan ena aplo fix command...

• 0
Posted

file ama 3anaginei aplos alla3e  tis sistamenes  pou briskete to palikari kai 8a  ton baleis se ena simio pou den troi critical error kai etsi 8a mpei

• 0
Posted

file ama 3anaginei aplos alla3e  tis sistamenes  pou briskete to palikari kai 8a  ton baleis se ena simio pou den troi critical error kai etsi 8a mpei

re file apokliete na nai afto p les...to exo pa8ei ego o idios toses fores se alla servers...k o admin panta to eftiaxne...ine san na kolaei o char..