Jump to content
  • 0

[Question] L2 Datapack sta Ellinika??


Alexi

Question

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

x0a0xa00x0ax0a0x0ax0a0x0ax0a0x0a0xa00x0ax0a0xa0x0a akou ti lei :P

Oxi dn ginete ki an ginete 8eli poli doulia kai ipomoni gt prepi na rithmisis to gameserver na bris leksis kai tetia

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Kalispera re magkes mia apli erotisi mono,ginete na ftiaxtei datapack stin Elliniki glossa?

dld to lineage einai p einai kineziko game,to oti to exeis sta aglika einai iperarketo.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Psit akou na deis an einai na kano mia erotisi kai na xazogelate san 10 xrona tote asto to xases to 8ema ego i8ela na mou lysete mia aporia oxi na xazogelate...

 

 

Alla afou apo kinezika egine sta agglika tote gt na mn ginete k stin Elliniki tespa allh fora gelate se allou ta topic k oxi sta dika m

 

Kapoios na to kanei Lock

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Μακάρι να γινόταν θα βοήθαγε πάρα πολύ για ένα μια πιο εύκολη εγκατάσταση του σέρβερ..Αν και δεν πιστεύω να γίνει ποτέ..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Psit akou na deis an einai na kano mia erotisi kai na xazogelate san 10 xrona tote asto to xases to 8ema ego i8ela na mou lysete mia aporia oxi na xazogelate...

 

 

Alla afou apo kinezika egine sta agglika tote gt na mn ginete k stin Elliniki tespa allh fora gelate se allou ta topic k oxi sta dika m

 

Kapoios na to kanei Lock

 

locked

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...