Jump to content
  • 0

[HELP] dev p na gnorizei kala pos na kanei online 1 server


ntinos_1990

Question

kalisperes xriazome 1 dev p na 3erei pos na kanei online 1 server k to ti 8a xriasti ktl ktl dokimasa monos m arketes fores monos m den ta katafera logika kapio la8os 8a ekana stin no ip i sta ports anyway an mpori 1 atomo upeu8ina na me boi8isi as m stili 1 mnm i ena pm parepiptontos an auto sas boi8aei to router m einai sagem fast1500wg k apo sindesi exo conx opios exei xrisimopoiisei tetio router i na 3erei telos panton k mporei as me boi8isi na proo8iso ton server (gracia final) perimeno mnm i pm i kapio reply sto post m euxaristo!

Link to comment
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

mporis file na m dosis to msn s i kati na milisoume ligo na s ta po pio analitika?8a me boi8ouses polu an ginotan :/

 

edit: den mporo na mpo sto profil s na s stilo se pm to problima m i na s doso to msn m na milisoume apo ekei....

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ntino , den eine tipota to diskolo.

 

Oriste ena kalo guide :

 

http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=50068.0

 

Den iparxei periptosi na min ta katafereis , ta leei poli analitika.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

thnx comodus gia to link alla ta exo diavasei o server m einai panetimos apla 8elo 1 ipeu8imo atomo p na gnorizei na ton kanei online ousiastika na m ani3i ta ports na kani tin no ip k genikotera ola ta vimata p 8elei gia na ginei online exo diavasei polla guide apo edw pera p me helparan polu alla logika ego kati kano la8os giauto zitisa boi8ia apo edw an mporeis comodus esu na me boi8iseis k exeis ore3i mporis na dokimaseis :P i stile m to msn i kati se 1 pm gia na milisoume apo ekei euxaristo k pali

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...