Jump to content
  • 0

Zitite C6 Pack Epi Pliromi

Question

Posted

kalhspera sas paidia . 8elw ena pack me 100% full protection , 100% no bugs kai ola auta me custom npcs ( buffer , gatekeeper , gm shop kai special shops ) , dynasty armor kai weapons (ola ta weapons kai tis armors oxi ta misa pou exoun merika pack ) . opios mporesi na ftiaksei ena tetio 8a parei kai analogi timi sta lefta. gia perisoteres plirofories kante me add sto msn : alexman.gr@hotmail.com

o server 8a mpei se etaria me polla lefta giauto zitaw ena aksiopisto pack kai na einai aksiopistos autos pou 8a to ftiaksei.den to lew sta astia . exw kourasti me auto to 8ema gia server . ama den boi8isete eseis ta parataw. tnx.

8 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

kalhspera sas paidia . 8elw ena pack me 100% full protection , 100% no bugs kai ola auta me custom npcs ( buffer , gatekeeper , gm shop kai special shops ) , dynasty armor kai weapons (ola ta weapons kai tis armors oxi ta misa pou exoun merika pack ) . opios mporesi na ftiaksei ena tetio 8a parei kai analogi timi sta lefta. gia perisoteres plirofories kante me add sto msn : alexman.gr@hotmail.com

o server 8a mpei se etaria me polla lefta giauto zitaw ena aksiopisto pack kai na einai aksiopistos autos pou 8a to ftiaksei.den to lew sta astia . exw kourasti me auto to 8ema gia server . ama den boi8isete eseis ta parataw. tnx.

Zitas ena L2OFF pack ? kanenas den mporei na sou ftiaksi... mono na to agoraseis apo kapia atoma pou poulane L2OFF packs... alla mporei na kaneis la8os kai na 8eleis ena L2J pack...

file m 8a balo ego ena pack tora prosfata kai 8a s doso link

Kai esi pws 8a to ftiaksis ? rofl..

• 0
Posted

http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=97440.0

pack, 100€ (Setup+20€ optional)

dVampire key:

80€ (Setup+20€ optional)

ExTrEmEDwarf  na se rotiso.. ean gia paradigma 8eloume na to agorasoume afto to pack 8a xriastoun extra lefta gia na perasete mesa dusk weapons k kapies ales armor?

to setup to kanete sto pc pou sikonete o server logika se kapia eteria pou nikazi pc e??

ase pou genika exo apories gia to pos nikiazis pc :( kai posa lefta 8a xriazete gia 100mbps

oi eonies apores !!! :D

• 0
Posted

nai to setup ginete sto pc, gia dedicated server des stin hetzner to EQ 6 » pack.

gia items k armor den exw idea.

re kwsta pws 8a sikwsei l2off se linux to palikari?xD min plirosei tzampa to dedi xD
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...