Jump to content

Tyxh i atyxia? WTF??


killer666

Recommended Posts

Sto l2 elite imoun asxetos, oute lefta gia donate ithela na xalasw oute tpt!!

mia mera paw wall of argos stis arxes itan polla atoma... gyrw stous 30 - 40 peripou!

erxete enas me pk mprosta se olous ton riksame kai sikwsa +21 Arcana kai eixa xoro mono gia

ena item sto BAG mou!

Tote pou egine afto itane spanio na evlepes  +13 / +15 kai entelws spanio na vlepeis +16!

Apli tyxh? den kserw, tin idia mera enas friend mou eixe sikwsei +20 Arcana kai me koroideve oti den tha exw

egw pote tetio, 3 meres meta sikwsa kai Dusk Shield!

 

Meta apo ligous mines peripou enas friend mou mou elege oti egine kati kai oti apo tote tha me erixne aneta..

tespa.. telika gia na min polylogo tou kanane trade kai tou dwsane : +20/+10/+10/+10 Elite robe

kai full elite jewls +10. Katalathos egine kai tou leei o allos yparxei re file periptwsi na mou ta ksanadwseis?

I apadish tou filou mou kserete vevaia pia itane.

 

3 mines meta ton klepsane ton friend mou se internet cafe malon, dld mono etsi me keylogger..

Apogohtefthike kai apo tote den ksana epeksai pote L2!!!

 

Sxoliaste kai an exetai mia paromia dikia sas istoria peite tin meirasteite tin me emas!!

 

 

Link to comment
Share on other sites

file apo ton en8usiasmo sou na peis to psema sou to exases  ligo

<<erxete enas me pk mprosta se olous ton riksame kai sikwsa +21 Arcana kai eixa xoro mono gia

ena item sto BAG mou!>>

 

TheKiller666 sou leei kati? oxi!! kai pou eides to psema? prepei na katharisei to site apo xaza atoma file mou!

sygnwmi kai olas eisai kai ektos thematos ti na pw.. an thes na postareis kati postare allou! kai na afiseis to kathe ti

gia afton pou kserei kalutera.. i apopsi mou einai oti eisai M**** den synnexizw l2greekheros@hotmail.com

edw tha postaroune aftoi pou exoun na poun kati sto thema afto an thes na krineis kane me add na ta poume apo ekei!

kai tha doume meta pios leei psemata..

Link to comment
Share on other sites

TheKiller666 sou leei kati? oxi!! kai pou eides to psema? prepei na katharisei to site apo xaza atoma file mou!

sygnwmi kai olas eisai kai ektos thematos ti na pw.. an thes na postareis kati postare allou! kai na afiseis to kathe ti

gia afton pou kserei kalutera.. i apopsi mou einai oti eisai M**** den synnexizw l2greekheros@hotmail.com

edw tha postaroune aftoi pou exoun na poun kati sto thema afto an thes na krineis kane me add na ta poume apo ekei!

kai tha doume meta pios leei psemata..

 

egw palia ston deathwhisper eixa ena axti na tuxw active wild magic lvl 10 kai eixa mazepsei periou 90 ls... to rate gia skills itan para para polu xamilo... tis ebala oles kai stin teleutea etuxa wild magic :D

 

+ etuxa kai agility pio prin

Link to comment
Share on other sites

RE FILE DEN MPOREIS NA PETHAINEIS KAI NA PAIRNEIS ITEM STO BAG SOY!

den pethana egw re!!!! erxete enas me pk!!! oxi egw... sto elite exeis xoro gia 80 items sto bag sou

eixa 79.. kai etyxe kai sikwsa tin arcana, afto eipa.. kai den skotwsan emena ton pikarismeno...

Link to comment
Share on other sites

RE MALAKES... TO EGRAPSES KAPWS DIAFORETIKA... KAI TO PIRATE ALLIWS... TO PALIKARI EGRAPSE :

 

<<erxete enas me pk mprosta se olous ton riksame kai sikwsa +21 Arcana>>

 

1) EINAI opws to diavasei kaneis

2) H erxetai enas kai ME pernei PK mprosta se oloys... pou oi perissoteroi auto katalavate...

3) Erxetai enas me pK .. *ennoei : erxetai enas me karma mprosta se oloys.. ton ri3ame ktlp...

4) DIAVASTE KALA.. PRIN KRA3ETE.

Link to comment
Share on other sites

den pame pote se net kai an pame kanoume pada rr to pc ama to kaneis rr mono sou den se klevoune

 btw gt na se pistepsoume?

look tha to pw ksekathara mia eikogeneia eimaste oloi edw.. den me pisteveis eides einai apistefto.

o Dosmac polu tha to kseroune evgene kai eperne PK pvp kai opios ton erixne me teleftaio hit epairne +20 weap.

mia fora etyxe enas noob katalathos me teleftaio hit  200 dmg i ligotero den kserw kai kerdise to oplo.

Afto pou eipa einai to kalutero kai xeirotero pou mou exei tyxei na akousw sto l2... vevaia twra pia an peis sto elite

sikwsa +21 arcana tha sou poun! 0xa0ax0ax  siga re kai xairesai?? kathe wra ginetai kati tetio..

Epeidh den exei tyxei se kapion den simainei oti den mporei na tyxh se kapion allo...

Vevaia mporei o kathenas na krinei alla oxi na mou pei oti lew psemata giati den lew.. mporei kai esy na peis mia dikia sou parwmia istoria an sou exei tyxh.. |Egw tha tin sevasto kai den tha krinw opws kanete eseis..

Osoi pezan kai paizoun l2 elite kseroun pws einai kai pws itan..

Link to comment
Share on other sites

kai se mena exi kati kati paromoio ixa sikosi apo karma ston l2forever otan itan c4 db focus +21 kai ixa kai mia platinoum robe kai piga na tin kano trade gia light kai me scammare sto trade kai mou ixe dosi tallum helmet kai etsi ta espasa ola kai paratisa ton server  tixy i atixia :D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...