[Guide][Update-26/1/10] How to make L2 Gracia Final Server+Ports+No-iP

file apla peta sto googlarO navicat  kai stto evgale :)

gia to provlimataki m exei kaneis kamia idea?

se periptwsi p den to vreis.....

pare ena link...

Navicat

8nx gia to navi..

to provlima c nomizw mporei na dior8o8i apo to Navicat -> localhost -> l2jdb -> accounts i kapio apo auta apo oti 8imame..

soz pou dn mporo na voi8isw alla exw na ftia3w server apo c6

mia erotisi pros ton "coObisteR": dn 8a eprepe na ftiagname kai to arxeio hexid.txt gia na to valoume sto config?? To 8ema einai pos to RegisterGameServer mou petaei auto 11983845.png

Euxaristw!

ok to vrika kai to eutia3a auto tora to mono pou mou menei einai na ftia3w to system pos ginete auto SAS PARAKALO LIGO HELP!!  :'( :'(

paidia mporeite na me help? paw l2j server login registergameserver kai bgazei error no available names for GameServer, verify servername.xml file exists in the LoginServer folder

file to idio provlima eixa kai egw (ena apo ta polla :P)

vasika to elusa me ton e3is tropo:

pas sto fakelo ...\L2J_DataPack-unstable\login apo ekei COPY to arxeio p exei mesa kai PASTE sto fakelo afto ...\L2J_Server-unstable\login

meta anoigeis to RegisterGameServer kai patas register game server sto neo para8uro pou vgainei (java) kai SAVE opou 8es meta akolou8ise ton odigo...

ok to vrika kai to eutia3a auto tora to mono pou mou menei einai na ftia3w to system pos ginete auto SAS PARAKALO LIGO HELP!!  :'( :'(

otan les to system enoeis to fakelo pou 8a stelneis stous filous sou gia na mpoun?

gt dn nmz na xriazetai na to pira3eis afto, apla gia na mpei kapios ftiaxei to hosts tou me tis ip sou...nmz to leei kai sto guide

elpizw na voi8isa

auto emena dn anoigei me petaei sto 1 sec apo to cmd...

2on dn exw l2.exe ston fakelo ton ka8aro tou l2 sto system...

3on pia einai i diadikasia gia na doulepsei o server?

L2J_Server-unstable\login και βρείτε το «RegisterGameServer.bat»

Paides diavaste plz olo to topic 3 atoma exoun ti idia aporia tin opoia apadialigo pio panw... :)

Quote from: ntokos on January 03, 2010, 12:28:18 PM

paidia mporeite na me help? paw l2j server login registergameserver kai bgazei error no available names for GameServer, verify servername.xml file exists in the LoginServer folder

file to idio provlima eixa kai egw (ena apo ta polla )

vasika to elusa me ton e3is tropo:

pas sto fakelo ...\L2J_DataPack-unstable\login apo ekei COPY to arxeio p exei mesa kai PASTE sto fakelo afto ...\L2J_Server-unstable\login

meta anoigeis to RegisterGameServer kai patas register game server sto neo para8uro pou vgainei (java) kai SAVE opou 8es meta akolou8ise ton odigo...

Quote from: thodo on January 03, 2010, 11:53:04 AM

ok to vrika kai to eutia3a auto tora to mono pou mou menei einai na ftia3w to system pos ginete auto SAS PARAKALO LIGO HELP!!

otan les to system enoeis to fakelo pou 8a stelneis stous filous sou gia na mpoun?

gt dn nmz na xriazetai na to pira3eis afto, apla gia na mpei kapios ftiaxei to hosts tou me tis ip sou...nmz to leei kai sto guide

elpizw na voi8isa

paidia plz Help...exw ftasei ws to teleutaio vhma...swsta elpizw..pws 8a mpw ston server gia na paiksw omws???den uparxei kapoio system st links p dwthikan..

a..kai kati akoma...an kanw reinstall to L2 prepei na ta ksanakanw apo tin arxi ta vhmata???