samy17 Posted October 8, 2009 Posted October 8, 2009 8elw na ksekinisw enan server lan prota gia na ma8w ta katatopia peri admin se G3 an mporei kapios na mou eksigisi vima pros vima pws ftiaxnw enan server?(Newbie eimai se auta soz).
0 Versus Posted October 9, 2009 Posted October 9, 2009 8a s protina na 3ekiniseis me l2j kai oxi l2off.
0 killer666 Posted October 9, 2009 Posted October 9, 2009 ama psakseis yparxoun pola guides edw pou tha se voithisoun na ftiakseis enan server. ama den vreis kati pou tha vreis 100% tote tha se help egw! Thanx!
0 samy17 Posted October 9, 2009 Author Posted October 9, 2009 ama psakseis yparxoun pola guides edw pou tha se voithisoun na ftiakseis enan server. ama den vreis kati pou tha vreis 100% tote tha se help egw! Thanx! nai re alla ta exo psaksei kai oi *** ta exoun opws nane .. :/ an dn bariese na me help kai gia na min double post: L2j ante pes 8elw na kanw l2j kai oxi off pws stin euxh 8a to vrw... Entelws noob eimai apo tin arxh mexri mexri to telos 8a h8ela na m eksigisete kai ta files an 8elete :/. Ta files dn briskw kai an brw xalasmena 8a einai i me donate mono....
0 KraSh™ Posted October 9, 2009 Posted October 9, 2009 nai re alla ta exo psaksei kai oi *** ta exoun opws nane .. :/ an dn bariese na me help kai gia na min double post: L2j ante pes 8elw na kanw l2j kai oxi off pws stin euxh 8a to vrw... Entelws noob eimai apo tin arxh mexri mexri to telos 8a h8ela na m eksigisete kai ta files an 8elete :/. Ta files dn briskw kai an brw xalasmena 8a einai i me donate mono.... 8ee m eleoc yparxnoun tosa ma tosa guides gia to pws ftiaxneis server 10000000 packs ti allo 8es dld katse psaxe kai an dn breis auta p 8es kobo to poutso m egw esi vrs auto einai oxi oti dn briskeis
0 ekeinos Posted October 11, 2009 Posted October 11, 2009 paidia kai egw to idio newbie me ayton ime , i8ela na sikwsw server alla den mporusa parolo pou diava ola ta guides.pisteyw vima pros vima 8a voi8use alla dn exw kanenan na m to kanei .telos panton kalh tyxh s eyxomai..
0 samy17 Posted October 12, 2009 Author Posted October 12, 2009 8ee m eleoc yparxnoun tosa ma tosa guides gia to pws ftiaxneis server 10000000 packs ti allo 8es dld katse psaxe kai an dn breis auta p 8es kobo to poutso m egw esi vrs auto einai oxi oti dn briskeis EISAI VLAMENOS? KAI TI NOMIZEIS EPIDI EKANES DONATE AUTO SE KANEI KAPION? AN DN 8ES HELP SKS KAI ASE NA ME HELP KANAS ALLOS (EPSAXA LEME.. XALASMENA KAI KRIMENA EINAI.) OMFG DLD ELEOS Kai o ekeinos dikio exei...Hmarton!!!! Min dinete simasia allo euxaristw gia tin prosoxi sas. kapios na to close gia na min paroume fotia :P
0 Vkouk Posted October 13, 2009 Posted October 13, 2009 EISAI VLAMENOS? KAI TI NOMIZEIS EPIDI EKANES DONATE AUTO SE KANEI KAPION? AN DN 8ES HELP SKS KAI ASE NA ME HELP KANAS ALLOS (EPSAXA LEME.. XALASMENA KAI KRIMENA EINAI.) OMFG DLD ELEOS Kai o ekeinos dikio exei...Hmarton!!!! Min dinete simasia allo euxaristw gia tin prosoxi sas. kapios na to close gia na min paroume fotia :P Mhn 3anavrisis.Last warn.Next time -1.Dn se timaei.Locked
Question
samy17
8elw na ksekinisw enan server lan prota gia na ma8w ta katatopia peri admin se G3 an mporei kapios na mou eksigisi vima pros vima pws ftiaxnw enan server?(Newbie eimai se auta soz).
8 answers to this question
Recommended Posts