Jump to content
  • 0

[Help]Bug Guats Frenzy


symeon24

Question

gia sas pedia exw l2jdot kai 8ele na me help se kati aftos p eftia3e to pach to l2jdot m ipe oti to 1 skil apo ta 2 h to Guts h to Frenzy einai san buffs kai mpris na ta koumpsis dld ti alai repi na kanw??

 

to id ton skill to briskw dld pigenw eki alla den 3erw ti na ala3w gia na einai ok....

 

thx

Link to comment
Share on other sites

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

prwton to l2jdot exei klisei.

2on pws thes na anoixeis pre-configured pack xwris kan na ksereis na alakseis kati sta skills?

3on kane compile kanena kainourgio pack gt vlepw ton server s na klinei sta prwta 10 lepta p tha anoixei..

4on eisai elinas kai den xereis na grapseis mia theotiki protasi?

 

kai 5on..den axizei kan to sig pou exeis mono me tin erwtisi..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

file ama 8eleis na krataei para pano apo oti  ira  pou 8eleis i ligotero 8a breis to id tou skill kai 8a  pas se ayto  edo to simio kai 8a baleis oso 8eleis esu na krataei to ka8e skill sou

 

   <effect count="1" name="Stun" time="9" val="0">

 

 

kai etsi 8a  mporeis na baleis kai kala px to frenzy 10deyterolepta i mia ora oti 8eleis aplos  ftia3ei to time pou sou edose poio pano pou fabreis mesa sta skill kai 8a eisai k

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Den exei klicei i dot?ti alo 9a akoucw 8ee m

kai epitelous exigice mac auto to problem s.gt einai san na milas kinezika

 

file poli magas to pezis kai den einai kalo.....

Link to comment
Share on other sites

  • 0

file poli magas to pezis kai den einai kalo.....

 

file to problima tora den einai pos sou milise to  paidi to 8ema einai me ayto pou zitises  to fixares i exeis akoma problima ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

file pigene  edo GameServer\data\stats\skills <=== des to id tou skill kai pigene se ayti  tin sira 

 

  <set name="power" val="0.0"/>

 

kai kanto oso 8eleis kai ama 8eleis na kaneis ena skill pou exei problima kai den mporeis  me tpt na to  fix kai 8eleis na to baleis sta passive mexri na breis mia lisi oriste  bres ayti tin sira

 

  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>

 

  kai antikatatsiseto me ayto

 

  <set name="operateType" val="OP_PASSIVE"/>

 

kai 8a einai sto passive meta to skill

 

kai meta kaneis ena //reload skills kai eisai ok :P

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...