Jump to content

{Desinger}[GR]


bishop

Recommended Posts

1)Na pw ena kalismera lipon ir8a se auto to diasimo SITE oste na voi8isw [glow=red,2,300](noobs)[/glow] ;)me desing

2)Sxediasmos se arista katastasi kanena la8os  :D

3)Gnwrizw apo html php etc  :o

4)[color=green]To desing mporo na to PROSFERO se xamilses times kai ta ftiaxnw se free host ews pliromena [/color]

5)gia oti 8elete epikinoniste me msn vangelis@l2vitality.com

 

 

 

Ena apo ta site apla pou exw ftia3ei kai to exw gia mena einai www.l2vitality.com

Link to comment
Share on other sites

gia "designer" de m'aresei to site sou...an les oti plhrwnesai kiollas gia to site pou ftiaxneis 8a perimena kati kalhtero,de me peise oti 8a a3ize na sou dosw lefta gia kati tetoio,next time

Link to comment
Share on other sites

wraia 8es na atoimasw kalitero site mono gia sena na dis ?

αστο,δε μ'αρεσει να ταλεπωρω κοσμο... παντως αν κανεις κατι καινουργειο και καλητερο απο αυτο που ειδα πες το!!

@Stefoulis 8a mporouse na htan kai apo "fast typing" to la8os

Link to comment
Share on other sites

1)Na pw ena kalismera lipon ir8a se auto to diasimo SITE oste na voi8isw [glow=red,2,300](noobs)[/glow] ;)me desing

2)Sxediasmos se arista katastasi kanena la8os  :D

3)Gnwrizw apo html php etc  :o

4)[color=green]To desing mporo na to PROSFERO se xamilses times kai ta ftiaxnw se free host ews pliromena [/color]

5)gia oti 8elete epikinoniste me msn vangelis@l2vitality.com

 

 

 

Ena apo ta site apla pou exw ftia3ei kai to exw gia mena einai www.l2vitality.com

 

Twra 8a me peite kako malon.... :/ Opws Grafeis Ftiaxneis Kai Ta Site??8elei Apokryptografish??

Link to comment
Share on other sites

ti na sou po file mou exw na koimi8w kai 2 meres 8a katsw tr na ta na fenontai ama 8es des ama dn 8es ti na sou po :/

 

Egw 8a sou lega na pas koimh8eis ligo....Mhn to sunexizeis...Den to xeis xD

Link to comment
Share on other sites

Dn ginete exw doulies me ton server milaw kai me ton kadar pou dn mas vazi hopzone ase....

Exeis Trabhgmata File...Se Katalabainw....Trws Paketo xD

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock